سپید_حساب_ویرا

استخدام حسابدار یا خرید نرم افزار حسابداری

استخدام حسابدار یا خرید نرم افزار حسابداری

فهرست مطالب

استخدام حسابدار یا خرید نرم افزار حسابداری یکی از مهمترین و چالش برانگیزترین جنبه های راه اندازی هر کسب و کار است.

زیرا ثبت داده های مالی، هزینه های ورودی و خروجی و محاسبه سود در هر زمان موجب می شوند مدیریت سیستم حسابداری در همه سازمان ها و شرکت های کوچک و بزرگ دشوارتر از گذشته باشد.

اگر به تازگی یک استارتاپ به راه انداخته باشید، به احتمال بسیار زیاد به کار بستن اصول مطرح شده در تعریف مفهومی حسابداری برای پوشش نیازهای مالی تان کافی خواهد بود.

اما به مرور و با بزرگتر شدن کسب و کارها حجم بالای صورتحساب ها و داد و ستدها طی هر دوره موجب می شوند، انجام عملیات حسابداری به صورت دستی و با تکیه بر یک یا چند حسابدار نشدنی باشد.

اگر می خواهید اطلاعات بیشتری درباره استخدام حسابدار یا خرید نرم افزار حسابداری و ویژگی های آن کسب کنید به شما پیشنهاد می کنیم که با گروه نرم افزاری ویراتیم  شرکت سپید حساب ویرا تا انتهای این مطلب همراه باشید.

نرم افزار حسابداری چه می کند؟

پوشش مدیریت فعالیت های حسابداری هر شرکت یکی از مهمترین انتظارات از هر نرم افزار حسابداری است.

فعالیت های نرم افزاری هر شرکت معمولا به موارد زیر تقسیم می شوند:

  • تحلیل شرایط عمومی
  • مدیریت هزینه های پرداختی
  • ارائه گزارش های جامع حسابداری
  • حقوق منابع انسانی
  • مدیریت واریزها

امکانات نرم افزار سپیدار

امکانات نرم افزار سپیدار چیست؟

چنان چه مالک یک کسب و کار هستید، به کمک نرم افزارهای حسابداری قادر خواهید بود حجم سرمایه اولیه خود را مشخص کرده و نیاز های کاری تان را در نرم افزار حسابداری تعریف کنید.

به این ترتیب ثبت فاکتورهای گوناگون، هزینه های ماهیانه شرکت اعم از اجاره دفتر فیزیکی، آب، برق، تلفن، دستمزد منابع انسانی و حمل و نقل به سادگی امکانپذیر می شود.

همچنین به کمک یک نرم افزار حسابداری خوب می توانید در پایان هر دوره مالی، بازدهی سود کسب و کار خود را به سادگی هر چه تمام تر به دست بیاورید.

گزارش گیری از عملکردهای مالی و برنامه ریزی بر اساس گزارش های واصله نیز از جمله سایر امکاناتی هستند که یک نرم افزار حسابداری خوب مانند سپیدار در اختیار هر کسب و کار قرار می دهد.

 

یک نرم افزار حسابداری خوب چه ویژگی هایی دارد؟

خرید نرم افزار حسابداری، کم اهمیت تر از خرید نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان یا CRM نیست. بر همین اساس حین خرید نرم افزار حسابداری باید موارد مختلفی را مد نظر قرار بدهید تا بتوانید بهترین و متناسب ترین انتخاب را با توجه به نوع فعالیت خود داشته باشید.

از جمله مهمترین ویژگی های یک نرم افزار حسابداری خوب و کارآمد امروزی می توان به موارد ذیل اشاره داشت:

  • پوشش همه فعالیت های مورد نیاز بخش امور مالی و حسابداری سازمان
  • امکانشخصی سازی بر پایه نیاز های هر کسب و کار و تعداد منابع انسانی فعال در بخش حسابداری
  • قابلیتارائه انواع گزارش با امکان تعیین سطوح دسترسی مختلف برای کارکنان
  • کاربری آسان وگرافیک ساده جهت سهولت کارکرد با نرم افزار
  • داشبورد جامعجهت دسترسی سریع و ساده به همه امکانات نرم افزار
  • امکان به روز رسانی منظم نرم افزار
  • پشتیبانی نرم افزاری قدرتمند
  • امکان گسترش نرم افزار ونصب ماژول های گوناگون روی آن
  • امکان اتصال به سایر نرم افزارهای شرکت از جمله CRM
  • مقاومت بالا در برابر حملات هکری
  • امنیت بالا در برابر حملات سایبری

یک نرم افزار حسابداری خوب چه ویژگی هایی دارد؟

استخدام حسابدار یا خرید نرم افزار حسابداری؟

استفاده از نرم افزار حسابداری مناسب می تواند منجر به کاهش یا حذف خطا های انسانی در محاسبات امور مالی هر سازمان و کسب و کار شود. همچنین کاملا طبیعی به نظر می رسد که بهره گیری از توان نرم افزاری تا حد زیادی سرعت اجرای امور را ارتقاء بدهد. از جمله مزایای مهم بهره گیری از نرم افزار حسابداری در کنار استخدام حسابداران مجرب می توان به موارد زیر اشاره داشت:

ارتقاء سطح دقت در محاسبات مهم حسابداری

به یاری نرم افزارهای حسابداری حجم قابل توجهی از محاسبات دستی به صورت اتوماتیک انجام خواهند شد. به این ترتیب ترکیب استفاده از نیروهای مجرب و نرم افزار حسابداری، احتمال بروز خطای انسانی را به سمت صفر سوق می دهد.

افزایش سرعت ثبت و دسترسی به داده ها

پردازش سریع تر اطلاعات به کمک نرم افزار حسابداری، بی تردید موجب می شود سطح دسترسی به داده ها نیز افزایش بیابد.

کاهش و مدیریت هزینه های گوناگون

اتوماسیون و افزایش سرعت فرآیند تحلیل داده ها موجب کاهش هزینه ها خواهد شد. نرم افزار حسابداری به کارکنان امور مالی اجازه می دهد در زمان کمتر فعالیت بیشتری انجام بدهند. موضوعی که در نهایت منجر به استخدام تعداد نیروهای کمتر با تخصص بیشتر و کاهش هزینه های مربوط به استخدام، ترک شغل و آموزش نیروهای تازه وارد خواهد شد.


دمو برنامه حسابداری سپیدار چیست؟

ارائه گزارش و تحلیل های کارآمد

وقتی داده های مالی به شکل اتوماتیک به ثبت برسند، به یاری ابزارهای گزارش گیری تفکیک شده در نرم افزارهای حسابداری می توان به تحلیل های مختلف و کارآمدی جهت مدیریت هزینه های شرکت دست یافت.

کاهش مالیات

رشد تعداد داد و ستدهای هر کسب و کار، پیگیری های مالیاتی در هر سال کاری را سخت خواهد کرد. از جمله مزیت های بهره گرفتن از یک نرم افزار حسابداری خوب می توان به انجام آنلاین و در لحظه امور اشاره داشت. به این ترتیب همه جزئیات معاملات و مالیات ها در لحظه در یک فضای اختصاصی به ثبت می رسند و تفکیک و دسته بندی می شوند. اموری که انجام آنها با تکیه بر استخدام حسابداران بیشتر به صرف زمان بسیار زیادی نیازمند است.

 

مزایا کار با نرم افزار حسابداری برای حسابدار

نمایندگی سپیدار در تهران یعنی ویرا تیم می تواند سیستم حسابداری هر سازمان را متحول کند. این شرکت تنها با نمایش دمو نرم افزار حسابداری سپیدار به شما نشان خواهد داد خدمات مالی سپیدار تا چه میزان به بهبود فرآیند های مالی در هر کسب و کار می انجامد. از سوی دیگر آموزش گام به گام نرم افزار سپیدار به نیرو های بخش حسابداری هر سازمان به علت صرفه جویی در زمان و رساندن احتمال خطای انسانی به صفر، به نوعی یک سرمایه گذاری هوشمندانه برای آینده به حساب می آیند.

به کمک سپید حساب ویرا به عنوان نماینده برتر سپیدار، نرم افزاری در سیستم حسابداری کسب و کار شما فعال می شود که تا حد بسیار زیادی فرآیند های پیچیده مالی و حسابداری را تسهیل می کند و بهبود می بخشد.

این صفحه را به اشتراک بگذارید .

به این مطلب امتیاز دهید .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

تماس با سپید حساب ویرا

حسابداری تولیدی سپیدار

بسته تولیدی سپیدار

  •  کاهش اتلاف مواد اولیه در خط تولید
  • کنترل خروج مواد اولیه از انبار
  • کنترل ورود محصولات به انبار محصول
  • تعیین حداقل و حداکثر موجودی هر کالا
دسته بندی های بلاگ