نرم افزار حسابداری سپیدار​

ما در جهت سهولت در انتخاب و با توجه به فعالیت شرکت شما، بسته های زیر را پیشنهاد می کنیم.

این بسته ها ترکیبی از سیستم ها، زیر سیستم ها و سایر امکانات جانبی هستند.

جهت دریافت مشاوره رایگان با شماره 58194000-021 تماس حاصل فرمایید.

با خرید نرم افزار حسابداری سپیدار در قالب بسته های پیشنهادی از ۱۰% تخفیف سپیدار ویژه بهره مند خواهید شد.

قیمت سپیدار
Frame15

مشتری

۷۰۰۰+

Frame16

۱۵۰+

نماینده در سراسر کشور

Frame17

۱۵+

سال تجربه

Frame18

۱۲

ماه پشتیبانی رایگان

قیمت نرم افزار حسابداری سپیدار

اطلاعات تکمیلی

تماس با کارشناسان فروش سپد حساب ویرا : ۰۲۱۵۸۱۹۴۰۰۰

بارگذاری
services

تماس با کارشناسان فروش سپد حساب ویرا : ۰۲۱۵۸۱۹۴۰۰۰

قیمت سپیدار و خرید از سپید حساب ویرا

با توجه به نوع فعالیت شرکت‌ شما، بسته های بازرگانی سپیدار، پخش سپیدار، پیمانکاری سپیدار، خدماتی سپیدار و تولیدی سپیدار را ارائه می‌دهد که هر کدام از بسته ها شامل سیستم‌ها و زیرسیستم‌های مختلف است.نرم افزار سپیدار شامل سیستم‌ های مختلفی از جمله:

  • حسابداری
  • دارایی ثابت
  • مشتریان و فروش
  • پخش و سفارش‌گیری
  • دریافت و پرداخت
  • انبار
  • حقوق و دستمزد
  • پیمانکاری
  • تولید
  • تردد و سفارشات خارجی است.

تماس با کارشناسان فروش سپد حساب ویرا : ۰۲۱۵۸۱۹۴۰۰۰

چرا سپیدار، بهترین برنامه حسابداری است؟

نرم‌افزار حسابداری سپیدار یکی از ابزارهای مهم برای کسب و کارهای هر اندازه‌ای است که به دنبال مدیریت مالی و ارزش‌افزوده‌ی بهتر هستند.

  • سادگی و راحتی استفاده: نرم‌افزار باید برای کاربران ساده و راحت باشد، به طوری که حتی کاربران با تجربه کم نیز بتوانند از آن استفاده کنند.
  • قابلیت اتصال به سیستم‌های دیگر: نرم‌افزار باید امکان اتصال به سایر سیستم‌های کسب و کار را داشته باشد تا بتواند اطلاعات را به صورت خودکار و بدون نیاز به ورود دستی اطلاعات از یک سیستم به دیگری منتقل کند.
  • قابلیت گزارش‌دهی: نرم‌افزار باید بتواند گزارشاتی را تهیه کند که کاربران به راحتی بتوانند درک کنند و برای ارائه به دیگران مناسب باشد.
  • امنیت: نرم‌افزار باید اطلاعات حسابداری کسب و کار را به صورت محفوظ نگهداری کند و به صورت محرمانه باشد.
  • قابلیت سفارشی‌سازی: نرم‌افزار باید برای کسب و کارهای مختلف قابلیت سفارشی‌سازی داشته باشد تا بتواند به نیازهای خاص کسب و کار پاسخ دهد.
  • قابلیت پشتیبانی و به‌روزرسانی: نرم‌افزار باید پشتیبانی خوبی داشته باشد تا در صورت بروز مشکلات و یا تغییر قوانین مالیاتی همچون الزام اتصال نرم افزار حسابداری به سامانه مودیان

برنامه سپیدار با قیمت مناسب را از سپید حساب ویرا بخواهید!

  • حرفه ای ترین تیم آموزش و نصب نرم افزار
  • نمایندگی رسمی سپیدار سیستم
  • پشتیبانان با تجربه
  • 7 سال سابقه درخشان

جهت مشاوره و یا خرید سپیدار با شماره های :

021-58194000

09012908079

در ایتا و واتساپ با ما در  تماس باشید.

تماس با کارشناسان فروش سپد حساب ویرا : ۰۲۱۵۸۱۹۴۰۰۰

دانلود نرم افزار حسابداری سپیدار

خرید سپیدار (مراحل و نحوه پشتیبانی)

در جدول پایین تمامی مراحل و مدارک مورد نیاز جهت خرید نرم افزار حسابداری سپیدار درج شده است در صورت وجود هرگونه سوال میتوانید با شماره های زیر تماس بگیرید

کارشناسان ما همه روزه از ساعت 9 الی 17 آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان میباشند

02158194000

02188449244

09012908079

 ( ایتا, واتساپ و تلگرام )

تماس با کارشناسان فروش سپد حساب ویرا : ۰۲۱۵۸۱۹۴۰۰۰

معرفی بسته های برنامه حسابداری سپیدار

همانطور که پیش تر عنوان کردیم این نرم افزار دارای بسته های مختلفی در زمینه های مختلف کاری می باشد که در قسمت زیر به طور خالصه به بررسی انواع بسته سپیدار و قیمت سپیدار می پردازیم:

بسته ی تولیدی سپیدار

به کمک بسته حسابداری تولیدی سپیدار می توانید قیمت گذاری تمامی کالاهای تولید شده را به بهترین شکل ممکن انجام دهید.
علاوه بر این موضوع خواهید توانست به تفکیک هر کالای موجود روی سایت، سود و زیان حاصل از فروش آن محصول را حساب کنید.
همچنین به کمک این بسته می توانید تا از آخرین موجودی انبار محصول و مواد اولیه خود با خبر شوید و با استفاده از امکان مدیریت پیام، زمان سفارش و زمان تحویل مواد اولیه خود را شناسایی کنید.
علاوه بر تمامی این موارد می توانید با استفاده از گزارش هایی که از این سیستم دریافت می نمایید، تولید و فروش خود را به صورت روزانه بررسی نمایید و نهایتا هر روزه در جریان تمامی فعالیت ها و تحولات و انحرافات تولید خود قرار بگیرید.

حسابداری تولیدی سپیدار
برنامه حسابداری خدماتی سپیدار

بسته ی خدماتی سپیدار

به کمک بسته حسابداری خدماتی سپیدار می توانید تمامی فاکتور ها را تعریف نمایید و با استفاده از این خدمات خواهید توانست تا کالا و خدمات مختلف را که قیمت گذاری های متفاوتی نیز دارند، در انواع مختلفی به مشتریان خود به قصد فروش عرضه بدارید.
همچنین به کمک گزارش هایی که به صورت روزانه از نرم افزار حسابداری سپیدار می گیرید می توانید در پایان هر روز درامد خود را به صورت روزانه بررسی نمایید.

گزارش های مرور فروش خدمات به شما امکان تشخیص خدمات پر کاربرد و پر سود را میدهد و می توانید سود و زیان خدمات ارائه شده را برآورد کنید.

بسته ی پیمانکاری سپیدار

 

بسته حسابداری پیمانکاری سپیدار چهارمین و اخرین بسته نرم افزار حسابداری سپیدار است که به کمک آن می توانید بهای تمام شده در هر پروژه را محاسبه نمایید و بر اساس دیتاهایی که از این کار دریافت می نمایید تمامی سود و زیان مربوط به هر قرارداد و فعالیت را محاسبه کنید
و زیان خود را در پروژه های بعدی به حداقل برسانید.
همچنین شما می توانید انحرافات هزینه ای و میزان کارایی هر مدیر پروژه را با مقایسه هزینه های ثبت شده و هزینه های برآورد شده هر پروژه اندازه گیری کنید.
همچنین این موضوع که می توانید گزارش گیری نمایید می تواند به شما کمک کند تا به تفکیک هر پروژه میزان وصول و پرداخت را محاسبه کنید که به ازای هر قرار داد و پروژه تعیین می گردد و از مبالغ تسویه نشده هر پیمان هم مطلع شوید.

حسابداری پیمانکاری سپیدار
حسابداری بازرگانی سپیدار

بسته ی بازرگانی سپیدار

بسته دیگر این مجموعه حسابداری بازرگانی سپیدار می باشد که به کمک آن خواهید توانست تا لحظه به لحظه موجودی انبار خود را چک کنید و در صورتی که موجودی انبار در کالایی به اتمام رسید به سرعت مطلع گردید.
همچنین از این طریق می توانید بر اساس گزارش هایی که به صورت روزانه دریافت می کنید تمامی تحوالت مربوط به کسب و کار خود را بررسی کنید و از خرید و فروش روزانه خود مطلع گردید.

این گزارش های مرور فروش به شما امکان می دهد کالاهای پر فروش و سود آور خود را شناسایی کنید .

این موضوع برای ثبت سفارشها در زمان مناسب برای خرید این دسته از کالاها ضروری است

بسته پخش و سفارشگیری سپیدار

اگر صاحب شرکتی هستید که مشتریان شما دارای پراکندگی جغرافیایی هستند و نیاز به مدیریت دقیق حساب‌های خود دارید، پیشنهاد ما به شما کمک گرفتن از برنامه حسابداری پخش سپیدار است. بسته پخش سپیدار دارای هفت زیر سیستم است. زیر سیستم حسابداری، دریافت و پرداخت، مشتریان و فروش، تامین کنندگان انبار، سفارش‌گیری و پخش، دارایی ثابت و حقوق دستمزد تمام مراحل حسابداری پخش سرد و گرم را دربرمی‌گیرند.

و سفارشگیری سپیدار

تماس با کارشناسان فروش سپد حساب ویرا : ۰۲۱۵۸۱۹۴۰۰۰

معرفی نرم افزار حسابداری سپیدار همکاران سیستم

امروزه، ثبت و نگهداری اطلاعات حتی در كسب و كار های ساده امری ضروری برای ادامه فعالیت­های جاری شركت­ها، بنگاه های تجاری و فعالیت­های تجاری می باشد. «نرم افزار حسابداری سپیدار» ابزارِ كار ساده و كاملی است ، كه باعث سهولت در عملیات جاری و محاسبات مالی و كسب نتایج دلخواه می شود. این نرم افزارِ پیشتاز در كیفیت و ساده سازی، پدیده ای با استانداردهای جهانی به شمار می رود. سیستم یكپارچه سپیدار به آسانی نصب می شود، به سادگی قابل استفاده و گزارش های سیستم توسط كاربران قابل ویرایش و تنظیم است.

سپیدار نرم افزاری برای مکانیزه کردن فعالیت های بازرگانی، تولیدی، خدماتی، مالی و اداری است. كارگروه بزرگ سپیدار برای تهیه این نرم افزار، بررسی همه جانبه و عمیقی از خواسته ها و نیازهای بازار کسب و کار انجام داده؛ تجربه حسابداران، مدیران مالی و گردانندگان كسب و كار های ساده را با دانش مهندسان نرم افزار تلفیق کرده تا به ترکیبی جالب و حرفه ای دست پیدا کند. این سیستم مناسب شرکت ها و موسساتی است که در محاسبات مالی و اداری خود، فرایندهای پیچیده و ویژه ندارند.

ویژگی های اختصاصی سپیدار

همه محصولات سپیدار چند ویژگی اصلی دارند، چهار ویژگی ذکر شده در ادامه شعار «ساده، پایدار، سپیدار» را تداعی می نماید:

  1. استفاده از تجربیات مالی و كسب و كار كارشناسان خبره در تحلیل و تولید
  2. ارتباط كاملا یكپارچه بین سیستم­ها به منظور صرفه جویی در بكارگیری و افزایش كنترل اطلاعات بین سیستم ها
  3. بكارگیری روش های مدرن و طی مراحل مختلف تست به منظور اطمینان از كیفیت مطلوب
  4. عدم نیاز به پشتیبانی دائمی به دلیل سادگی در كاربرد علیرغم امكانات كامل مورد نیاز كسب و كارهای ساده .

اگر شما نیاز به برقراری ارتباط با شرکای خارجی تان دارید، می توانید با خیال راحت از محصولات سپیدار استفاده کنید، چرا كه این شركت استانداردهای جهانی را مدنظر قرار داده و در طراحی سیستم ها از دو زبان فارسی و انگلیسی استفاده كرده است. در ادامه به معرفی اجمالی 5 سیستم اصلی سپیدار می پردازیم.

سیستم حسابداری سپیدار

اولین محصول سپیدار، سیستم حسابداری است. حتما می دانید اطلاعات مالی و به هنگام تاثیر عمده ای در تصمیم گیری های صحیح و به موقع بنگاه ها دارد. نرم افزار حسابداری سپیدار می تواند علاوه بر نگهداری و کنترل حساب های مختلف، گزارش وضعیت و نتایج تمام عملیات منسجم مالی را نیز ارایه کند. با سپیدار ضمن سهولت در کاربرد، در صورت داشتن بسته كامل سیستم ها، امكان صدور خودكار سند فعالیت های مالی شما فراهم می شود.

نتیجه تلاش کارشناسان سپیدار که در محیطی کاملا تجربی و واقعی انجام گرفته است، منجر به تدوین سیستمی شد که:

  • حساب ها را در سطوح گروه، کل، معین و تفصیلی شناور طبقه بندی می کند.
  • ویژگی و مشخصات حساب های معین شما را همزمان به صورت ریالی و ارزی (زیرسیستم ارزی) تعیین می کند، ضمن آنکه امکان پیگیری یا ردیابی اطلاعات و ماهیت حساب ها نیز فراهم است.
  • اطلاعات اسناد شما را به دو صورت موقت و دائم ثبت و به صورت خودکار شماره گذاری می کند. اگر خواستید برای اسناد خاصی که بعداً نیاز به گزارش گیری خواهند داشت شماره فرعی هم در نظر بگیرید، سیستم در خدمت شماست!
  • اسناد حسابداری بر اساس نوع آن (افتتاحیه، اختتامیه، بستن حساب ها و سیستم صادرکننده) طبقه بندی می شود تا برای بازیابی آنها نیاز به جست وجوی زمان بَر و دشوار نباشد.
  • ارسال و دریافت اطلاعات در قالب های Excel ، Text امكان پذیر است.
  • عملیات بستن حساب های موقت (سود و زیان) و دائم (برای انتقال حساب ها به یکدیگر) و در نهایت صدور سند اختتامیه را انجام می دهد.
  • شما حقوق دسترسی به عملیات های سیستم را تعیین می کنید.
  • برای نوشتن دفاتر قانونی بر اساس آیین نامه ثبت دفاتر مکانیزه وزارت دارایی، سند کل نیز صادر می کند.
  • امکان کپی کردن هر سندی وجود دارد.

سیستم حسابداری سپیدار امکان مهم گزارش گری هم دارد که بسیار پرکاربرد است. بر این اساس می توانید از سطوح کلی تا ریزترین سطح به صورت کلی یا به تفکیک دلخواه کاربر (تراز دو، چهار، شش و هشت ستونی) گزارش بگیرید یا اینکه گزارش گردش عملیات را در فرایندی که منجر به صدور سند حسابداری شده است، دریافت کنید.

سیستم مشتریان و فروش سپیدار

سیستم مشتریان و فروش سپیدار نیز بر اساس واقعیت های بازار و شناخت کامل این بخش از فرایند کسب وکار طراحی شده است تا فعالیت های فروش و پاسخ گویی به مشتریان، در كوتاه ترین مدت و به آسانی سامان یابد. همچنین اطلاعات به روزِ حساب مشتریان در دسترس باشد.

شما می توانید با این سیستم، علاوه بر تعریف قیمت کالا و خدمات بر حسب نوع فروش و ارز، چند عملیات عمده و پرکاربرد زیر را به راحتی و بادقت بالا انجام دهید:

  • صدور پیش فاكتور و تعیین تاریخ اعتبار برای آن
  • صدور فاكتور فروش بر مبنای پیش فاكتور و یا بدون آن.
  • صدور برگ رسید دریافت وجه و اسناد از روی فاكتور فروش
  • امكان تعریف واسط های فروش و انتخاب آنها در فاكتور
  • صدور فاكتور برگشتی بر مبنای فاكتور یا بدون مبنا
  • صدور صورت حساب مشتریان
  • محاسبه خودكار مبالغ مالیات بر ارزش افزوده بر روی هر قلم فاكتور و فاكتور برگشتی و تهیه گزارش مالیات و عوارض بر ارزش افزوده
  • صدور فاكتور برای انواع كالا و خدمات
  • صدور فاكتور از روی چند حواله خروج
  • امكان تعیین تخفیف پیش فرض براساس مشتری یا كالا
  • صدور فاكتور برگشتی برای انواع كالا و خدمات فروخته شده
  • چاپ فاكتور و فاكتور برگشتی و تعریف قالب های مختلف آنها
  • امكان راس گیری فاكتورهای هر مشتری
  • امكان صدور اعلامیه قیمت برحسب انواع فروش
  • امكان تكثیر اعلامیه قیمت برای نوع فروش جدید
  • امكان افزایش/كاهش قیمت یا تخفیف در اعلامیه قیمت برحسب مبلغ یا درصد
  • كنترل مانده پیش فاكتورها (مانده فاكتور نشده)
  • نمایش موجودی كل كالا، موجودی در هر انبار و موجودی قابل فروش كالا هنگام صدور پیش فاكتور و فاكتور به تفكیك واحدهای سنجش اصلی و فرعی كالا
  • تبادل اطلاعات بین انبار و فروش (امكان صدور خودكار اسناد خروجی و ورودی انبار متناظر با فاكتور و فاكتور برگشتی در سیستم فروش)
  • امكان ابطال فاكتور فروش بدون حذف فاكتور برای نگهداری سوابق
  • صدور اسناد حسابداری فروش به صورت خودكار یا به انتخاب كاربر
  • امكان كنترل موجودی فاكتور بر حسب موجودی قابل فروش به انتخاب كاربر
  • صدور اعلامیه بدهكار/ بستانكار و ویرایش و جابه جایی مانده حساب مشتریان
  • امكان صدور صورت حساب برای مشتریان براساس تمام عملیات مربوط به فروش و كنترل اقلام شركت كننده در این صورت حساب ها توسط سیستم
  • امكان تقسیط كل یا قسمتی از مبلغ فاكتور در تعداد اقساط دلخواه كاربر
  • امكان تهیه فایل فروش فصلی برای وزارت دارایی

 

به لیست بالا می توان مجموعه ای از امکانات در سه موضوع مشتریان، عوامل فروش و گزارش ها را نیز افزود.

الف. مشتریان

درباره مشتریان می توانید اطلاعات و سوابق آنان را آرشیو کنید یا به گروه بندی آنها بپردازید.

ب. عوامل فروش

سیستم مشتریان و فروش سپیدار برای سرعت و نظم بخشیدن به محاسبه پورسانت در هر فاکتور به صورت چند بازاریاب و در نظر گرفتن تخفیف بر مبنای کالا و مشتری، امکانات ویژه ای طراحی كرده است.

پ. گزارش ها

سپیدار برای گزارش های شما هم سیستم را به گونه ای طراحی كرده که حالت های متعدد گزارش گری (در قالب گزارش مرور) را در اختیار شما قرار می دهد؛ ضمن آنکه گزارش مجزای مرتبط با مالیات بر ارزش افزوده را نیز تهیه می کند.

گزارش های فروش فصلی، نمودارهای فروش (ماهانه/روزانه)، سود و زیان فروش و گزارش تجزیه سنی بدهکاران، نمونه ای از گزارش های مدیریتی سپیدار است.

 

سیستم دریافت و پرداخت سپیدار

همان گونه كه برای اسناد حسابداری، مشتریان و فاکتورها، نرم افزارهایی دقیق و کاربردی طراحی شده است، مدیریت مکانیزه بر وجوه نقد، چک ها، حساب های بانکی، انجام به موقع پرداخت ها و کنترل اسناد دریافتی تا مرحله وصول یا واخواست نیز امكان پذیر است.

استفاده از نرم افزارسیستم دریافت و پرداخت سپیدار برای مدیریت اسناد و حساب های بانکی می تواند شما را در انجام صحیح و سریع دریافت، پرداخت و اعمال نظارت، کنترل و جلوگیری از هرگونه سوء استفاده از وجوه نقد و اسناد یاری كند.

در این سیستم می توانید علاوه بر كنترل موجودی بانكها و صندوقها و دستگاه های كارت خوان عملیات عمده و پرکاربرد زیر را به راحتی انجام دهید:

  • دریافت از طریق چك، حواله، وجه نقد و دستگاه كارت خوان
  • امكان واگذاری، وصول، واخواست و نقد كردن چكهای دریافتی
  • امكان استرداد و تعویض چكهای دریافتی و پرداختی
  • پرداخت از طریق چك، اعلامیه برداشت، وجه نقد و خرج كردن چكهای دریافتی
  • امكان برگشت از خرج كردن چك­های خرج شده
  • وصول چكهای پرداختنی
  • دریافت و پرداخت چك­های تضمینی
  • امكان انتقال وجه نقد بین بانك­ها و صندوق­ها
  • امكان جستجو چك و مشاهده تاریخچه آن
  • امكان تسویه دستگاه كارت خوان

الف- حساب بانکی و صندوقها

سیستم دریافت و پرداخت به شما امکان می دهد تا اطلاعات به روز و جامعی از تمام حساب های بانکی و صندوقهای خود داشته باشید، از موجودی و گردش آنها گزارش بگیرید و تمام عملیات مربوط به دریافت و پرداخت را انجام دهید.

پ ـ مغایرت بانکی

امكان دریافت فایل اطلاعات صورت حساب های بانکی در قالب فایل اكسل و انجام عملیات مغایرت بانكی و تهیه گزارش آن نیز وجود دارد.

پ. گزارش ها

سپیدار برای گزارش های شما هم سیستم را به گونه ای طراحی كرده که حالت های متعدد گزارش گری برمبنای بانك، صندوق، چك­های دریافتی، پرداختی و طرف مقابل (در قالب گزارش مرور) را در اختیار شما قرار می دهد.

سیستم تامین كنندگان و انبار

شرکت ها و واحدهای صنعتی معتبر، دسترسی به موقع به اطلاعات کالا و انبارها را یکی از مهمترین عوامل مدیریت اقتصادی می دانند. به دلیل زیاد بودن حجم ورود و خروج کالا و ارتباط تنگاتنگ عملیاتی و اطلاعاتی بین انبار، خرید، تولید و فروش، موسسه اقتصادی نیازمند استفاده از نرم افزار کارآمد و جامعی است که «سیستم تامین کنندگان و انبار سپیدار» پاسخگوی آنهاست.

الف ـ کالا و تامین كنندگان

این سیستم، كنترل موجودی کالا و مانده حساب تامین کنندگان، همچنین سایر اطلاعات لازم را به شرح زیر، در دسترس شما قرار خواهد داد:

  • نگهداری اطلاعات و سوابق تامین كنندگان و گروه بندی آنها
  • تعریف مشخصات كالا (كد، عنوان ، باركد و ایران كد)
  • تعریف دو واحد سنجش اصلی و فرعی برای كالا و تعیین نسبت آنها به دو صورت ثابت و متغیر
  • نگهداری تصویر كالا
  • امكان فعال كردن كنترل موجودی كالا از قبیل حداكثر موجودی، حداقل موجودی و ردیابی
  • تعریف انبارهای مرتبط با هر كالا و انبار پیش فرض آن

ب ـ انبار

برای مدیریت انبار نیز هر آنچه لازم دارید در سیستم انبار سپیدار تعریف شده است. از مشخصات انبار گرفته تا اطلاعات تکمیلی مسئول، آدرس و تلفن آن، اما از این مهم تر تمام عملیات مرتبط به ورود و خروج انبارها نیز به راحتی قابل پیگیری است. لیست زیر را به دقت ملاحظه کنید:

  • عملیات دریافت كالا و ورود كالا به انبار
  • رسید انبار (خرید داخلی، خرید خارجی، تولید؛ موجودی اول دوره  و سایر)
  • برگشت از خروج بر مبنای خروجی های قبلی یا بدون مبنا (برگشت فروش، برگشت مصرف و برگشت سایر)
  • امكان صدور اسناد انبار بدون قیمت (تعدادی)
  • امكان تعیین قیمت اسناد انبار بعد از عملیات تعدادی و یا همزمان با ورود اطلاعات تعدادی
  • امكان قیمت گذاری اسناد خروجی انبار در زمان های دلخواه به روش میانگین
  • امكان قیمت گذاری اسناد تولیدی در بازه های زمانی دلخواه كاربر
  • امكان صدور فاكتور خرید و تبدیل آن به رسید انبار و كنترل مانده فاكتور خرید در رسیدهای انبار
  • عملیات مرجوعی كالای رسیده (صدور برگشت رسید انبار) بر مبنای رسیدهای قبلی و بدون مبنا
  • امكان راس گیری اسناد انبار
  • امكان تقسیط كردن كل یا قسمتی از مبلغ رسید انبار در تعداد اقساط دلخواه كاربر
  • عملیات خروج كالا از انبار 
  • خروج انبار (فروش، مصرف و سایر)
  • برگشت از رسید انبار بر مبنای رسیدهای قبلی یا بدون مبنا (خرید داخلی، خرید خارجی، تولید و سایر)
  • تبادل اطلاعات بین انبار و فروش (امكان صدور خودكار اسناد ورودی و خروجی انبار بر مبنای فاكتور و فاكتور برگشتی در سیستم فروش)
  • ورود اطلاعات ردیابی كالا در همه اسناد انبار
  • نمایش موجودی كل كالا، موجودی كالا در هر انبار و موجودی ردیابی كالا به تفكیك واحدهای سنجش اصلی و فرعی كالا
  • ورود اطلاعات هزینه حمل، مالیات و عوارض برای هر یك از اقلام اسناد انبار
  • امكان تهیه فایل گزارش خرید فصلی برای وزارت دارایی

 

سیستم حقوق و دستمزد

محاسبه و پرداخت حقوق و مزایای کارکنان یکی از پرچالش ترین و در عین حال زمان بَرترین محاسبات بخش های مالی و اداری هر موسسه و شرکتی است. اگر بتوان دستمزد کارکنان را به صورتی منظم و با رویه ای یکسان پرداخت و اطلاعات هر یك از عوامل را به گونه ای بایگانی کرد که علاوه بر دسترسی آسان، گزارش های متنوعی هم از آنها تهیه شود، می توان افزایش میزان رضایت همکاران در تعامل بهتر با مراکز و سازمان های مرتبط (مانند بیمه، دارایی و …) را فراهم کرد. «سیستم حقوق و دستمزد سپیدار» به همین منظور طراحی شده است.

محاسبات حقوق و دستمزد

نرم افزار سپیدار امکان ثبت اطلاعات کارکنان (اطلاعات شناسنامه ای، وضعیت تاهل، افراد تحت تکفل، حساب بانکی افراد، سوابق خدمت و مانده مرخصی و ….) را به طور كامل داراست. همچنین به سادگی به روزرسانی شده و آخرین تغییرات در قوانین را در سیستم اعمال می کند.

به این ترتیب، عوامل پرکاربردی مانند حقوق پایه، حق جذب، حق مسئولیت، اضافه کار عادی و تعطیلی، ماموریت و نوبت کاری متناسب با تغییرات سنوات به راحتی قابل محاسبه اند. ضمن آنکه شما می توانید شعبه های بیمه و حوزه های مالیاتی، اطلاعات متغیر هر سال (مانند جدول مالیات و سقف عیدی) و نیز محل های خدمت و گروه های مالیاتی مختلف را در آن تعریف کنید و عملیات زیر را به آسانی انجام دهید:

  • محاسبه حقوق ماهانه تا حداكثر 50 نفر
  • محاسبات عیدی، ذخیره سنوات، بازخرید سنوات، ذخیره مرخصی و بازخرید مرخصی
  • محاسبات تسویه حساب كاركنان و تهیه گزارش تسویه حساب
  • صدور سند حسابداری خودكار حقوق، عیدی، مرخصی، سنوات و تسویه حساب
  • امكان تعریف اطلاعات و محاسبه مالیات بر اساس روش های تعدیل ماهانه درآمد، تعدیل سالانه درآمد و بدون تعدیل
  • امكان تعریف اطلاعات و محاسبه معافیتهای بیمه تامین اجتماعی سهم كارفرما
  • تعریف قرارداد كاركنان و تعیین وضعیت استخدامی، مبلغ مزایای ثابت و مبلغ كسور ثابتی كه به آنان تعلق می گیرد
  • ورود اطلاعات ماهانه كاركردی و ریالی كاركنان و همچنین امكان دریافت اطلاعات از كارت ساعت با فایل های Excel و Text
  • تعریف و مدیریت وام و اقساط كاركنان

لیست های حقوق

نرم افزار حقوق و دستمزد سپیدار تمامی لیست های مورد نیاز شما را در کمترین زمان ممکن و با دقت كامل تهیه می کند:

  • فیش حقوق، فیش عیدی، فیش بازخرید مرخصی و فیش بازخرید سنوات
  • لیست بیمه، لیست خلاصه بیمه و (فایل های) بیمه تامین اجتماعی
  • لیست مالیات، لیست خلاصه مالیات و (فایل) مالیات وزارت امور اقتصادی و دارایی
  • لیست پرداخت حقوق
  • (فایل) پرداخت بانك با فرمت های مختلف مربوط به بانك های مختلف
  • مشاهده تمام اطلاعات كاركنان، كاركرد و مبالغ محاسبه شده در ماه های مختلف برای افراد مختلف در یك لیست و جدول و امكان چاپ یا ذخیره آن و امكان ارسال آن به محیط Excel

 

همچنین امكان تعریف 20 لیست با فرمت های مختلف و ذخیره كردن آنها در سیستم برای مراجعه های بعدی و گزارش گیری نیز موجود است.

 

مکمل های ارزشمند سپیدار

بسته نرم افزاری سپیدار علاوه بر این 5 سیستم اصلی، مجهز به 4 زیرسیستم و 4 امکان جانبی ارزشمند است که حاصل همه جانبه نگری و سال ها تجربه فعالیت طراحان آن در محیط های واقعی است.

الف: زیرسیستم ها

  • ارزی: برای استفاده بیش از یك ارز و تبدیل آنها به ارز پایه در عملیات تجاری و صدور سند تسعیر ارز
  • ردیابی: برای ردیابی یك عامل تفكیك كننده (تاریخ انقضا یا سری ساخت یا حواله انبار یا …) مواد یا محصولات در هر انبار برای ورود و خروج  و كنترل در زمان فروش
  • دو واحدی كالا: این زیرسیستم امكان ورود اطلاعات رسیدهای ورود و خروج كالا و فاكتور را بر حسب دو واحد اندازه گیری برای هر كالا فراهم می سازد. نسبت دو واحد اندازه گیری می تواند ثابت یا متغیر تعیین شود.

زیر سیستم خرده فروشی سپیدار

برخی موسسات كه در نزدیكی محل فعالیت خود دارای بخش خرده فروشی هستند، می توانند با تهیه این زیر سیستم عملیات خرده فروشی خود را با حفظ یكپارچگی سیستم ها به سادگی و سرعت مدیریت كنند.

این مكمل خرده فروشی، با قابلیت استفاده از ابزارهایی مانند صفحات نمایش لمسی و باركد خوان ابزار ساده و كارایی است كه به دلیل یكپارچگی آن، عملیات فروش، انبار و حسابداری را بسیار ساده و پرسرعت می سازد و از اتلاف وقت گرانبهای شما جلوگیری می كند. زیر سیستم خرده فروشی برای كسانی قابل استفاده است كه از یكی از بسته های نرم افزاری سپیدار مانند بسته جامع، تولیدی و یا بازرگانی استفاده می كنند.

برخی از امكانات برجسته این زیر سیستم عبارتند از:

  • صدور فاكتور فروش با امكان استفاده از باركد و صفحه كلید
  • امكان خواندن باركد فاكتورهای وزنی ترازوها و پردازش ساده و سریع آن در سیستم.
  • دریافت وجه به اشكال نقدی، كارت¬های بانكی و یا چك.
  • امكان تسویه عملیات فروش و دریافت هر صندوق در هر زمان.
  • تاثیر خودكار عملیات تسویه صندوق در سیستم¬های مرتبط.

 

ب: امکانات جانبی

  • نسخه شبكه: امكان استفاده همزمان 5 كاربر بر روی یك شبكه داخلی از طریق تهیه نسخه شبكه فراهم است.
  • چند شركت همزمان: بسته های نرم افزاری سپیدار امكان استفاده از یك سیستم برای دو شرکت و با قابلیت افزایش تا 10 شركت را به صورت همزمان فراهم می كند.
  • نسخه زبان دوم: زبان دوم امكان استفاده كامل از سیستم را به دو زبان انگلیسی و فارسی به طور همزمان فراهم می كند. در این نسخه تمام امكانات، صفحات ورودی و گزارش های سیستم بنابر انتخاب كاربر به زبان های انگلیسی و فارسی قابل استفاده است.
  • قفل مشاهده: با استفاده از این قفل، امكان مشاهده عملیات انجام شده و گرفتن گزارش های لازم وجود دارد.

دموی نرم افزار حسابداری سپیدار

شما می توانید از طریق تکمیل فرم دمو و یا تماس با شماره 02158194000 (نمایندگی سپیدار شرق تهران) از آشنایی با امکانات نرم افزار سپیدار همکاران سیستم بهره مند شوید.پس فرصت را از دست ندهید…