سپید_حساب_ویرا

بهترین نرم افزار حسابداری فروشگاه اینترنتی

بهترین نرم افزار حسابداری فروشگاه اینترنتی

فهرست مطالب

بهترین نرم افزار حسابداری فروشگاه اینترنتی باید بتواند به طیف گسترده ای از نیازهای مدیران و حسابداران در رده های مختلف پاسخ بدهد. اگر قصد راه اندازی یک کسب وکار الکترونیکی گسترده را دارید نرم افزار یکپارچه حسابداری از نیازهای غیر قابل انکار شماست.
در صورتی که می خواهید با بهترین نرم افزار حسابداری برای یک فروشگاه اینترنتی بیش تر آشنا شوید به شما توصیه می کنیم که با گروه نرم افزاری ویراتیم شرکت سپید حساب ویرا تا انتهای مقاله همراه باشید.

افزونه اتصال حسابداری به ووکامرس

نرم افزار حسابداری متصل به فروشگاه اینترنتی

فعالیت هایی که پیش تر توسط انسان ها انجام می گرفتند در دنیای امروز به کمک کامپیوترها و ربات های اینترنتی انجام می شوند. این موضوع با بالاترین سرعت ممکن در حال گسترش است و نمی توان آن را نادیده گرفت. شاید تا ربع قرن پیش همه تصور می کردند ربات ها قرار است در قامت انسان هایی فلزی پشت کامپیوترها بنشینند و دستورات مدیران را انجام بدهند. اما امروز اوضاع به این صورت پیش نمی رود و ربات ها نه در قالب های فیزیکی بلکه در دنیای مجازی به شرکت ها و کسب وکارها خدمت می کنند. البته هدف از انتخاب بهترین نرم افزار حسابداری فروشگاه اینترنتی بهینه سازی و تسهیل وظایف کارکنان دپارتمان های مختلف و مدیران به علاوه صرفه جویی در زمان و هزینه هاست؛ نه بیکار کردن منابع انسانی فعال در بخش حسابداری.

تسهیل در یکپارچه سازی عملیات حسابداری

نرم افزار حسابداری یا تجارت الکترونیک؟

اگر مجموعه فروشگاه اینترنتی شما نسبتا قدیمی تر باشد یا پیش از ورود به این عرصه یک کسب وکار فیزیکی داشته اید، بدون تردید از نرم افزارهای حسابداری شناخته شده ای که توسط کاربران انسانی مدیریت می شوند و در حقیقت ابزاری در راستای تسهیل امور حسابداری هستند، استفاده می کنید. چنین کسب وکارهایی بیشتر ترجیح می دهند سایت فروشگاهی را به نرم افزار مورد استفاده در بخش حسابداری کل مجموعه متصل کنند. اما برای کسب و کارهای نوظهور اینترنتی اوضاع متفاوت است.

نرم افزار حسابداری متصل به فروشگاه اینترنتی

برای فروشگاه های اینترنتی در حال تاسیس با اهداف کوتاه مدت بزرگ استفاده از بهترین نرم افزار حسابداری فروشگاه اینترنتی که به صورت یکپارچه با سایت فروشگاهی عمل می کند گزینه بهتری به حساب می آید.

به این قبیل نرم افزارها، نرم افزار حسابداری تجارت الکترونیک نیز می گویند. این دسته از ابزارهای حسابداری آنلاین با نرم افزارهای عمومی فعال در این زمینه تفاوت دارند و در حقیقت خدمات بیشتری ارائه می دهند. از سویی شاید نرم افزارهای حسابداری تجارت الکترونیک برای کسب وکارهایی که حسابدار تمام وقت دارند و از نظر ابعاد متوسط به پایین محسوب می شوند، چندان ضروری نباشند.

بهترین نرم افزار حسابداری فروشگاه اینترنتی فارغ از عمومی یا اختصاصی بودن برای تجارت الکترونیک باید بتواند حجم وسیعی از عملیات را به صورت خودکار انجام بدهد. نرم افزارهای تجارت الکترونیک جامع تر هستند و عملیات خودکار بیشتری انجام می دهند اما پرداخت هزینه خرید آنها برای هر کسب وکاری الزاما در راستای سودآوری نیست.

مدیریت فروش آنلاین

یک نرم افزار حسابداری خوب برای فروشگاه اینترنتی چه ویژگی هایی دارد؟

چه قصد خریداری نرم افزارهای عمومی حسابداری را دارید و چه نرم افزار اختصاصی تجارت الکترونیک باید موارد خاصی را مد نظر قرار بدهید. تصور کنید برای انتخاب بهترین نرم افزار حسابداری فروشگاه اینترنتی چند گزینه به شما پیشنهاد شده است.

برای انتخاب بهترین گزینه چه آیتم هایی را بررسی می کنید؟ آیا تنها برند و سابقه شرکت ارائه دهنده کافی است؟ بدون تردید نه! شما برای خرید یک نرم افزار حسابداری فروشگاهی باید به این موارد توجه ویژه داشته باشید:

  • امکان اتصال نرم افزار حسابداری به سایت فروشگاهی یا قابلیت ادغام بسترهای نرم افزاری
  • امکان اتصال به درگاه های پرداخت آنلاین و حساب های بانکی مجموعه
  • برخورداری از موبایل اپلیکیشن قدرتمند
  • دریافت خودکار داده های فروش آنلاین
  • سهولت استفاده و رابط کاربری ساده
  • پشتیبانی، به روزرسانی و خدمات پس از فروش قدرتمند
  • امکان ارائه صورت های مالی سود و زیان، ترازنامه و گزارش گردش حساب ها
  • پردازش حقوق و دستمزد

نرم افزار حسابداری خوب برای فروشگاه اینترنتی

برای خرید نرم افزار حسابداری وسواس به خرج بدهید

خرید یک نرم افزار حسابداری متناسب با فعالیت کسب و کار شما اقدام ساده ای نیست. در این مسیر شاید حتی برخی نرم افزار های حسابداری رایگان را به شما پیشنهاد بدهند. اما هرگز فریب چنین پیشنهادهایی را نخورید. شما نیاز به مشاوره دارید تا بتوانید یک نرم افزار حسابداری منعطف و قابل مناسب سازی برای کسب وکار خود را خریداری کنید. باید با کمترین هزینه ممکن، به بهترین نرم افزار متناسب با نیازهای حال و آینده خود دست بیابید.

برای انتخاب نرم افزار حسابداری از ما مشاوره بگیرید

برای انتخاب بهترین نرم افزار حسابداری فروشگاه اینترنتی یا هر کسب و کار دیگری می توانید با مجموعه سپیدار تماس حاصل کنید.


بسته های سپیدار

مشاوره کارشناسان سپیدار را از دست ندهید و برای برخورداری از تخفیف های نرم افزار حسابداری و خدمات مالی این شرکت هر چه سریع تر بهترین بسته برای کسب و کار خود را خریداری کنید. با آموزش گام به گام نرم افزار سپیدار به نیروهای خود در وقت و هزینه هایتان تا حد قابل توجهی صرفه جویی خواهید کرد. امتحان کنید. مطمئن باشید ضرر نخواهید کرد.

ویرا تیم یکی از بهترین نمایندگان فروش سپیدار در تهران

این صفحه را به اشتراک بگذارید .

به این مطلب امتیاز دهید .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

تماس با سپید حساب ویرا

حسابداری تولیدی سپیدار

بسته تولیدی سپیدار

  •  کاهش اتلاف مواد اولیه در خط تولید
  • کنترل خروج مواد اولیه از انبار
  • کنترل ورود محصولات به انبار محصول
  • تعیین حداقل و حداکثر موجودی هر کالا
دسته بندی های بلاگ