سپید_حساب_ویرا

خدمات حسابرسی سپیدار چه امکاناتی دارد؟

خدمات حسابرسی سپیدار

فهرست مطالب

جهت شنیدن فایل صوتی این مقاله بر روی دکمه پخش کلیک کنید

 

خدمات حسابرسی و حسابداری سپیدار به یاری یک شبکه فروش گسترده از نمایندگی سپیدار متشکل از متخصص ترین شرکت ها و منابع انسانی در حوزه خدمات مالی، IT و بازرگانی کشور محصولات خود را در قالب بسته های نرم افزار حسابداری به انواع کسب وکارها ارائه می کند. سپیدار همکاران سیستم همواره در راستای بهبود زیرساخت منسجم نمایندگی ها و خدمات نرم افزار حسابداری خود گام برداشته است. بدون تردید یکی از بهترین نمایندگی نرم افزار حسابداری سپیدار گروه نرم افزاری ویراتیم شرکت سپید حساب ویرا است.

خدمات حسابرسی شرکت سپید حساب ویرا

شرکت خدمات مالی سپیدار سیستم یکی از شرکت های عضو گروه همکاران سیستم به حساب می آید.

مجموعه ای که با هدف عرضه انحصاری نرم افزارهای حسابداری سپیدار و دشت در سال 1387 تاسیس شد.

ارائه خدمات به مشتریان این 2 محصول نرم افزاری نیز از ابتدای پیدایش مجموعه همکاران سیستم همواره مد نظر بوده و هست.

نرم افزار حسابداری و مالی سپیدار شعار جالبی دارد: «ساده و پایدار». نرم افزاری که جهت مدیریت هوشمندانه شرکت های کوچک بسیار کارآمد است.

همچنین نرم افزار فروشگاهی دشت با شعار ساده و سودمند یک نرم افزار حسابداری و خدمات مالی ویژه انواع فروشگاه ها به حساب می آید.

خدمات مالی و نرم افزار حسابداری فروشگاهی

کاهش هزینه ها، افزایش سود و رضایت مشتریان، مدیریت هوشمند و بهبود شیوه های اداره هر کسب وکار و منابع انسانی فعال در آن از جمله مزایای عمومی استفاده از خدمات مالی سپیدار جهت فعالیت های فروشگاهی، بازرگانی، پیمانکاری و … هستند.

 

مزای استفاده از نرم افزار حسابداری برای فروشگاه آنلاین

نرم افزار حسابداری فروشگاهی چیست
؟

 

نرم افزار صندوق فروشگاهی همکاران سیستم موسوم به دشت مدیریت کلیه امور مربوط به خرید وفروش، سود و زیان، موجودی کالا، بدهکاری و بستانکاری به علاوه گزارش های دارایی را برای مدیران فروشگاه ها فراهم می آورد. یک نرم افزار در قالب خدمات مالی سپیدار که در نسخه های عمومی و تخصصی به متقاضیان عرضه می شود.

دشت در قالب خدمات مالی سپیدار به کمک شناخت نیازها و ارائه راهکارهای صحیح جهت بهبود فرآیندهای مالی مجموعه های کوچک و متوسط عنوان یکی از کارآمدترین نرم افزارهای حسابداری فروشگاهی را کسب کرده است.

در این نرم افزار خدمات مالی سپیدار با فراهم آوردن امکان خرید و فروش و اطلاع از بستانکاری و بدهکاری، موجودی انبار در کنار چک های دریافتی و پرداختی به بلوغ خود رسیده اند.

جالب است بدانید به کمک نرم افزار دشت، اسناد مالی در قالب عملیات اتوماتیک ثبت می شوند. علاوه بر اینها به یاری دشت می توان گزارش های مورد درخواست اداره دارایی از جمله  TTMS، صورت سود و زیان سالانه و مانند اینها را بدون نیاز به حسابدار و دانش تخصصی حسابداری، تنها با برخورداری دانش اولیه کاربری کامپیوتر تهیه کرد.

مزایای استفاده از خدمات حسابرسی سپیدار

خدمات مالی سپیدار در قالب نرم افزارهای حسابداری مزایای بسیاری برای کسب و کارهای کوچک و متوسط دارند.

مزایای استفاده از خدمات حسابرسی سپیدار

محاسبه سود و زیان دقیق هر کسب وکار

گزارشات سپیدار موجب می شوند بررسی آخرین وضعیت مالی هر کسب وکار قابل مقایسه با عملکرد آن در دوره های زمانی مختلف طی گذشته باشد. موضوعی که به بهبود برنامه ریزی مالی هر کسب وکار کمک شایانی می رساند.

بهبود سرعت انواع عملیات حسابداری

از مهم ترین خدمات مالی سپیدار باید به امکان نمایش و انتقال اتوماتیک میزان خرید روی پایانه فروش اشاره کرد. امکانی که افزایش سرعت عملیات تراکنش و فرآیند خرید را در پی خواهد داشت.

کاهش سطح خطای انسانی

به نمایش گذاشتن و انتقال اتوماتیک مبلغ خرید روی پایانه فروش میزان بروز خطا در ورود قیمت ها را تا حد بسیار زیادی کاهش خواهد داد.

مزایای استفاده از خدمات حسابرسی سپیدار

چگونه از جزئیات خدمات حسابرسی سپیدار مطلع شویم؟

مشاوره کارشناسان ویراتیم را جهت اطلاع یافتن از خدمات مالی سپیدار از دست ندهید تا بتوانید بهترین بسته ممکن برای کسب و کار خود را انتخاب کنید. تردیدی نداشته باشید به کمک خدمات مالی سپیدار در وقت و هزینه های کسب و کار خود تا میزان قابل توجهی صرفه جویی خواهید کرد. پیشنهاد می کنیم هم اکنون جهت اطلاع از امکانات و مشاهده دمو نرم افزار حسابداری سپیدار با بهترین نمایندگی نرم افزار حسابداری سپیدار در تهران تماس بگیرید و به وب سایت ویراتیم مراجعه کنید.

این صفحه را به اشتراک بگذارید .

به این مطلب امتیاز دهید .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

تماس با سپید حساب ویرا

حسابداری تولیدی سپیدار

بسته تولیدی سپیدار

  •  کاهش اتلاف مواد اولیه در خط تولید
  • کنترل خروج مواد اولیه از انبار
  • کنترل ورود محصولات به انبار محصول
  • تعیین حداقل و حداکثر موجودی هر کالا
دسته بندی های بلاگ