آشنایی با سپیدار سیستم آسیا

شرکت سپیدار سیستم آسیا یکی از شرکت‌های عضو گروه همکاران سیستم است که در سال ۱۳۸۷، با هدف عرضه انحصاری سیستم حسابداری سپیدار و نرم افزار فروشگاهی دشت و ارائه خدمات به مشتریان این دو محصول تاسیس شد. نرم افزار مالی سپیدارِ همکاران سیستم با شعار ساده و پایدار نرم افزاری مناسب برای مدیریت هوشمندانه شرکت‌های کوچک و نرم افزار فروشگاهی دشتِ همکاران سیستم با پیام ساده و سودمند نرم افزار حسابداری ویژه اصناف و فروشگاه‌ها است.

یکی از مزیت‌های اصلی سپیدار سیستم حضور نمایندگی‌های فروش و آموزش در سراسر کشور و ارائه خدمات متنوع پشتیبانی است. ما موفقیتمان را در گرو رضایت، موفقیت و پیشرفت مشتریان خود می‌بینیم و استقبال کنونی مشتریان از محصولاتمان به ما این اطمینان را می‌بخشد که در مسیر رشد و توسعه قرار گرفتهایم.

حقوق مصرف کنندگان

اهدا دومین‌گواهینامه‌ حمایت از حقوق مصرف کنندگان به سپیدار

شركت سپيدارسيستم آسیا (عضو گروه شركت هاي همكاران سيستم) در همایش ملي حمایت از حقوق مصرف کنندگان، در دومین سال خود مفتخر به دريافت گواهينامه حمايت از حقوق مصرف كنندگان گرديد.

اين همايش نهم اسفند ماه ۱۳۹۵ ، در محل سالن همایشهای صدا و سیما با حضور معاون اول رئیس جمهور (دکتر جهانگیری)، وزیر صنعت، معدن و تجارت(مهندس نعمت‌زاده) ، مسئولین سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و جمعی از واحدهای برگزیده صنعتی کشور برگزار شد.

 

تندیس حقوق مصرف کننده

لوحی به عنوان رعایت حقوق مصرف‌کنندگان به بنگاه‌های منتخب اعطا شده و بنگاه‌هایی که ۲ سال پیاپی این لوح را دریافت کنند، تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان را دریافت می‌کنند.

سپید حساب ویرا | نمایندگی سپیدار در تهران