سپید_حساب_ویرا

گزارش مرور عملیات بانكی

فهرست مطالب

در گزارش مرور عملیات بانكی با توجه به فیلتر های مختلف می توان گردش و مانده حساب های بانكی ، صندوق ، كارت خوان ، طرف حساب و همچنین گردش و تاریخچه اسناد دریافتنی و اسناد پرداختنی را مشاهده و بررسی نمود. در ادامه به بررسی روند مشاهده گزارش مرور عملیات بانکی در برنامه سپیدار می پردازیم.  

جهت آشنایی با برنامه حسابداری سپیدار کلیک نمایید.

 

دریافت گزارش مرور عملیات بانکی در سپیدار

1. پس از ورود به سیستم در منوی عمودی ، بر روی قسمت “دریافت و پرداخت” كلیك كنید (تصویر1). قسمت دریافت و پرداخت سپیدار تصویر 1 : كلیك بر روی قسمت دریافت و پرداخت   2. وارد قسمت دریافت و پرداخت شده و در قسمت عملیات روی گزینه “مرور عملیات بانكی” كلیك كنید (تصویر2). مرور عملیات بانكی در برنامه حسابداری سپیدار تصویر 2 : كلیك بر روی گزینه “مرور عملیات بانكی” در قسمت عملیات   3. وقتی فرم مرور عملیات بانكی را باز می كنید ، سیستم به صورت پیش فرض گزارش را در محدوده سال مالی كه در آن سال قرار گرفته اید ، نمایش می دهد . شما می توانید با توجه به نیاز خودتان “محدوده تاریخی” را تغییر داده و گزارش را تهیه نمایید (تصویر 3). 4. گزارش مرور عملیات بانكی از صفحات مختلفی شامل “حساب های بانكی ، صندوق ، كارت خوان ، طرف حساب ، چك های دریافتنی و چك های پرداختنی” تشكیل یافته است (تصویر 3). 5. بعد از قرار گرفتن روی هر صفحه، اگر بخواهید سطوح زیرین و یا جزئیات آن صفحه را مشاهده كنید ، روی حساب مربوطه قرار گرفته و كلید “افزودن شرط” بالای فرم را بزنید . بدین ترتیب حساب مربوط را كه انتخاب نموده اید ، فیلتر دار شده و شما می توانید سطوح زیرین و یا جزئیات همان حساب را مشاهده نمایید (تصویر 3). 6. بعد از قرار گرفتن روی هر صفحه و اعمال شرط ، اگر بخواهید شرط مربوطه را حذف نمایید، روی صفحه مربوطه قرار گرفته و كلید “حذف شرط” بالای فرم را بزنید . با این كار شرط مربوط به همان صفحه حذف خواهد شد (تصویر 3). 7. در صورت حذف همه شرایط ، كلید “حذف همه شرایط ” F1 1 بالای فرم را بزنید (تصویر 3). 8. شما می توانید در حین افزودن شرط در هر صفحه ای ، اطلاعات را بروز نمایید . برای این منظور كافیست در هر سطحی از مرور كه قرار دارید ، كلید “بروز كردن ” F2 1 پایین فرم را بزنید (تصویر 3). 9. شما می توانید اطلاعات تمام صفخات گزارش مرور عملیات بانكی را باز خوانی نمایید . برای این منظور كافیست كلید “بازخوانی همه صفحات” F3 1 بالای فرم رابزنید . بعد از زدن كلید “باز خوانی همه صفحات” ، تمامی شرط های انتخابی پاك خواهد شد (تصویر 3). 10. با زدن كلید “چاپ” F4 1 پایین فرم می توانید گزارش را مشاهده و چاپ نمایید (تصویر 3). فرم گزارش مرور حسابها و نحوه اعمال فیلتر در سپیدار تصویر 3 : فرم گزارش مرور حسابها و نحوه اعمال فیلتر

سوالات متداول

برای مشاهده گردش و مانده حساب‌ها در سپیدار، وارد بخش “دریافت و پرداخت” شده و سپس در “مرور عملیات بانکی” قسمت مربوط به هر حساب مورد نظر را مشاهده کنید.

برای بررسی گردش و تاریخچه اسناد دریافتنی و پرداختنی در سپیدار، به بخش “دریافت و پرداخت” رفته و سپس در “مرور عملیات بانکی” می‌توانید اسناد مرتبط را مشاهده کنید.

در صفحه مرور عملیات بانکی، با کلیک بر روی هر حساب مورد نظر، جزئیات حساب شامل گردش و مانده و همچنین جزئیات اسناد دریافتنی و پرداختنی را مشاهده کنید.

پس از تهیه گزارش مورد نظر در مرور عملیات بانکی، با کلیک بر روی گزینه “چاپ” پایین فرم، می‌توانید گزارش را چاپ کنید.

این صفحه را به اشتراک بگذارید .

به این مطلب امتیاز دهید .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

تماس با سپید حساب ویرا

حسابداری تولیدی سپیدار

بسته تولیدی سپیدار

  •  کاهش اتلاف مواد اولیه در خط تولید
  • کنترل خروج مواد اولیه از انبار
  • کنترل ورود محصولات به انبار محصول
  • تعیین حداقل و حداکثر موجودی هر کالا
دسته بندی های بلاگ