سپید_حساب_ویرا
0
سبد خرید خالی است.

 

نرم افزار حسابداری سپیدار قفل شکسته یا کرک شده

برنامه حسابداری سپیدار از محبوب‌ترین و پرتقاضا‌ترین برنامه‌های حسابداری در کشور به شمار می‌آید. در حال حاضر بسیاری از شرکت‌ها، فروشگاه‌ها و کارخانجات برای انجام امور حسابداری خود از این نرم‌افزار استفاده می‌کنند. در این بین شرکت‌ها و افرادی نیز به دنبال تهیه  این نرم‌افزار به صورت قفل شکسته یا کرک شده هستند. اما بر اساس اعلام رسمی شرکت سپیدار سیستم هیچ نسخه کرک شده یا قفل شکسته از نرم‌افزار حسابداری سپیدار وجود ندارد.

نرم افزار حسابداری رایگان قفل شکسته سپیدار

شرکت‌ها و متقاضیان دریافت این نرم‌افزار می‌توانند با تهیه نسخه آموزشی سپیدار سیستم از محیط و نحوه کارکرد آن مطلع شوند. نسخه آموزشی فوق شامل کلیه سیستم‌های سپیدار شده و تمامی فرایندهای مالی فروشگاه‌ها، شرکت‌ها و… را پوشش می‌دهند. تفاوت نسخه آموزشی با نرم‌افزار اصلی در محدودیت‌های این محصول است که به کاربر اجازه می‌دهد تا تعداد صد سند را به ثبت برساند. برای برخورداری از تمامی امکانات بهتر است به جای اینکه به دنبال تهیه نرم افزار حسابداری سپیدار قفل شکسته یا کرک شده باشید از نرم‌افزار اورجینال این محصول استفاده نمایید.

معرفی برنامه حسابداری سپیدار

برنامه حسابداری سپیدار از جمله نرم‌افزارهای حسابداری طراحی شده در شرکت سپیدار سیستم بوده که قابل استفاده توسط تمامی شرکت‌ها، فروشگاه‌ها، پیمانکاری‌ها و… است. این نرم‌افزار حسابداری جهت حوزه‌های مختلف خدماتی، بازرگانی، تولیدی و پیمانکاری به نحو جداگانه‌ای طراحی و ارائه شده است. هر یک از نرم‌افزارهای فوق دارای ویژگی‌های منحصر به فرد خود بوده و با یکدیگر متفاوت هستند.  در ادامه به بررسی ویژگی‌های هر یک از نرم‌افزارهای حسابداری سپیدار خواهیم پرداخت تا با شناخت بیشتری نسخه مورد نظر خود را سفارش دهید.

ویژگی‌ها و امکانات نرم‌افزار حسابداری بازرگانی سپیدار

ویژگی‌های نرم‌افزار حسابداری تولیدی سپیدار

برنامه حسابداری سپیدار برای مراکز و شرکت‌های تولیدی نرم‌افزار مناسبی را با امکانات زیر طراحی کرده است.

ویژگی‌های نرم‌افزار حسابداری خدماتی سپیدار

ویژگی‌های نرم‌افزار حسابداری پیمانکاری سپیدار

برنامه حسابداری سپیدار برای بخش پیمانکاری نیز امکاناتی به شرح زیر را ارائه می‌دهد:

question