سپید_حساب_ویرا

بهترین نرم افزار حسابداری کدام است؟ (مقایسه 6 نرم افزار حسابداری)

برنامه حسابداری

فهرست مطالب

مفهوم ساده نرم‌افزار حسابداری

نرم‌افزار حسابداری یک نرم‌افزار کامپیوتری است که با پیشرفت عصر دیجیتال استفاده از آن برای تمامی سازمان‌ها و شرکت‌ها فراگیر شده و تقریباً تمامی کسب‌وکارها به‌منظور دسته‌بندی اطلاعات، پردازش و دریافت خروجی منسجم امور مالی خود از آن استفاده می‌کنند. کاربران به کمک این نوع از نرم‌افزارها به‌راحتی می‌توانند حجم وسیعی از اطلاعات را به سیستم خود وارد کرده و فرایندهای مختلف از جمله تعریف حساب‌ها و کدینگ، ثبت تراکنش مالی، پردازش حساب‌های دریافتی و پرداختی، ساخت گزارش‌های متنوع و… را به‌سادگی انجام دهند.

بررسی انواع برنامه‌های حسابداری

هر شرکت و سازمان بر اساس نیازها و فعالیتی که دارد ممکن است نیازمند به استفاده از یک نرم‌افزار خاص باشد. براین‌اساس نرم‌افزارهای گوناگونی طراحی و دسته‌بندی گردیده است:

  • برنامه‌های حسابداری مالی
  • برنامه‌های حسابداری مدیریتی
  • برنامه‌های حسابداری مالیاتی
  • برنامه‌های حسابداری عمومی
  • برنامه‌های حسابداری دولتی
  • برنامه‌های حسابداری قانونی
  • برنامه‌های حسابداری صنعتی (بهای تمام شده)

در ادامه توضیح مختصری در خصوص هر یک از برنامه‌های حسابداری داده می‌شود:

حسابداری مالی: این نوع از حسابداری به‌دقت بسیار بالایی نیازمند است؛ زیرا با استفاده از آن باید حساب‌های ترازنامه‌ای، صورت‌های سود و زیان، گزارش جریان نقدینگی و گزارش‌های مالی مخصوص (گزارش برای مراجع مالیاتی) تهیه گردد.

حسابداری مدیریتی: این نوع از حسابداری بیشتر بر جنبه اطلاعات مدیریتی تمرکز دارد و با استفاده از آن هزینه‌های مختلف برای تولید کالا بررسی می‌گردد، به تجزیه‌وتحلیل هزینه‌ها می‌پردازد، به مدیران در خصوص اتخاذ تصمیمات استراتژیک قیمت‌گذاری محصولات، انتخاب بازار هدف، انتخاب محصولات برتر و…کمک می‌کند.

حسابداری مالیاتی: این نوع از حسابداری یکی از موضوعات بسیار کاربردی و مهم در دنیای حسابداری تلقی می‌گردد که به پیگیری در خصوص امور مالیاتی شرکت‌ها و سازمان‌ها می‌پردازد و حسابدار مالیاتی با استفاده از آن اظهارنامه‌های مالیاتی را تنظیم می‌کند. تهیه گزارش‌های خریدوفروش فصلی، مالیات‌بردرآمد کارکنان و رسیدگی به پرونده‌های دادرسی مالیاتی از دیگر وظایف یک حسابدار مالی است.

حسابداری عمومی: در این نوع از حسابداری باتوجه‌به استاندارد و قوانین مالی معتبر، اطلاعات مالی را به‌صورت منظم و دقیق ثبت می‌کند تا با استفاده از آن بتوان گزارش‌های مالی  به مدیران، سرمایه‌گذاران، بانک‌ها، مراجع مالیاتی و دیگر صاحبان منافع ارائه داد.

حسابداری دولتی: این نوع از حسابداری به حسابداری مربوط به سازمان‌های عمومی  و نهادهای دولتی اطلاق می‌گردد و چون در معرض پدیده‌های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی متفاوتی قرار می‌گیرد ممکن است تأثیر بسیاری بر روی تصمیمات مالی داشته باشد. مفاهیم مهم در حسابداری دولتی عبارت‌اند از:

  1. اندازه‌گیری و گزارش‌گیری مالی
  2. اطلاعات مالی بودجه‌ای
  3. تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی
  4. رعایت حق‌تقدم قوانین و مقررات مالی هر کشور بر اصول پذیرفته شده حسابداری

حسابداری قانونی: این شاخه از حسابداری مبنایی قانونی و مقرراتی دارد که برای ثبت، گزارش‌دهی، و تفسیر اطلاعات مالی استفاده می‌شود و به پایبندی به قوانین مالی، مالیاتی و حسابداری تأکید دارد. پرونده‌های مربوط به اختلاس، کلاهبرداری و یا سهل‌انگاری‌های احتمالی توسط این شاخه از حسابداری مورد بررسی قرار می‌گیرد. حسابداری قانونی باید با قوانین و مقررات مالیاتی و حسابداری هر کشوری که در آن فعالیت می‌کنند مطابقت داشته باشد.

حسابداری صنعتی: به این نوع از حسابداری که به حسابداری بهای تمام شده نیز معروف است یک زیرشاخه مهم و اساسی در حسابداری است که به بررسی معاملات و عملکردهای مای شرکت‌های تولیدی و صنعتی می‌پردازد. در ذیل به مفاهیم مهم این شاخه از حسابداری می‌پردازیم:

  1. هزینه‌های تولید
  2. موجودی و انبارها
  3. اندازه‌گیری عملکرد
  4. کنترل داخلی
  5. بودجه‌بندی

پادکست مقایسه برنامه های حسابداری


 

مقایسه نرم افزارهای حسابداری (راهنمای انتخاب بهترین نرم افزار)

یکی از مهم ترین بخش های یک سیستم حسابداری در کسب و کارهای مختلف نرم افزار حسابداری است که در سطوح مختلف حساب ها را مدیریت کرده و وجود آن بسیار مفید دیده می شود. برای بسیاری از حسابداران همیشه سوال این است که کدام یک از نرم افزارهای حسابداری بهتر هستند؟ در ادامه این مطلب قصد داریم تعدادی از آن ها را با هم بررسی کرده و بهترین نرم افزار را به شما معرفی کنیم.

نمایندگی سپیدار سیستم در تهران

بهترین نرم افزار حسابداری
بهترین نرم افزار حسابداری کدام است؟

1.نرم افزار حسابداری سپیدار

یکی از بهترین انواع نرم افزار حسابداری سپیدار است. شرکت همکاران سیستم پنج بسته بازرگانی، تولیدی، خدماتی و پیمانکاری و پخش و سفارش گیری را برای این نرم افزار آماده کرده است تا آن را برای هر زمینه کسب و کار مناسب کند. این نرم افزار کاربری بسیار ساده ای دارد و به راحتی می توانید توسط ان بخش های تامین و خرید و فروش، عملیاتی و مشتریان را پوشش دهید.

از قابلیت های زیر سیستم این نرم افزار می توان به وب سرویس فروشگاه اینترنتی، سیستم حقوق و دستمزد، انبارداری، دارایی ثابت، دریافت و پرداخت، سیستم سفارشات خارجی، سیستم فروش مشتریان و غیره می توان اشاره کرد. سپیدار هم ویژه حسابداران و هم شرکت های پیمانکاری و عمرانی تهیه شده است و از این نظر جامعیت کامل را ارائه می دهد.

مزایا حسابداری سپیدار

بدون خطا بودن سیستم در محاسبات (Free bug)

سیستم گزارش گیری فوق العاده قدرتمند

قابلیت اتصال به اکثر نرم افزار های کاربردی مانند :    CRm  ، فروشگاه های اینترنتی و نرم افزار های شخصی ساز (API)

قابلیت گرفتن انواع خروجی در گزارشات

قابلیت ورود اطلاعات به صورت گروهی در قالب فایل exel , text

مناسب برای تمامی کسب و کارها

پشتیبانی عالی

قیمت مناسب

ساده بودن در عین کاربرد عالی

معایب حسابداری سپیدار

تا به حال نقص خاصی برای این نرم افزار گزارش نشده است و با توجه به مطالب بالا می توان آن را بهترین نرم افزار حسابداری موجود در بازار ایران دانست .

2.نرم افزار حسابداری پارسیان

نرم افزار حسابداری پارسیان یکی از نرم افزارهای شرکتی و فروشگاهی است که البته بسیاری از افراد به عنوان نرم افزار فروشگاهی از آن یاد می کنند. این نرم افزار در 4 نسخه از ساده تا پیشرفته وجود دارد که هر کدام از آن ها برای کسب و کارهای خاص طراحی شده اند. می توانید زیر سیستم های حسابداری، انبارداری، خرید و فروش و حقوق و دستمزد را نیز در آن مشاهده کنید. البته پارسیان برای بعضی از مشاغل مانند آتلیه و سنگ فروشی به صورت اختصاصی نیز وجود دارد.

مزایا برنامه حسابداری پارسیان

یکسال گارانتی رایگان

آپدیت مادام العمر رایگان

معایب برنامه حسابداری پارسیان

محدودیت برای کسب و کارهای بزرگ

پشتیبانی ضعیف

3.نرم افزار حسابداری آرین سیستم

نرم افزار حسابداری آرین سیستم ، به ‌عنوان یک ابزار کارآمد و تخصصی برای سازمان ‌ها و شرکت ‌های بزرگ با فعالیت‌ های پیچیده، به بازار عرضه شده است. این نرم افزار با توانایی اجرا بر روی اکثر سیستم ‌عامل‌ ها از جمله نسخه ‌های قدیمی ویندوز و اندروید، به مشتریان خود تضمین به‌ روزرسانی‌ های دائمی را  ارائه می ‌دهد. رابط کاربری این نرم افزار، با طراحی سنتی و شباهت به رابط‌ های قدیمی آفیس، تجربه کاربری را آسان و دلچسب می ‌سازد.

مزایا برنامه حسابداری آرین سیستم

دسترسی به نرم افزار در صورت قطع بودن اینترنت

سازگاری با نرم افزارهای آفیس

معایب برنامه حسابداری آرین سیستم

مناسب نبودن برای کسب و کارهای کوچک

مشکل در فاکتور زدن

4.اپلیکیشن حسابداری پیوست  

شرکت نرم افزاری پیوست، به عنوان یکی از شرکت ‌های پیشرو در زمینه تولید نرم ‌افزارهای سازمانی در ایران، با تجربه ‌ای نزدیک به 30 سال در این حوزه، اکنون مشتریان بزرگی از میان سازمان ‌ها و نهادهای دولتی بزرگ را به خود جذب کرده است. نرم‌ افزار حسابداری ارائه شده توسط گروه پیوست، جزء مجموعه نرم ‌افزار های مالی این گروه است.

مزایا برنامه حسابداری پیوست

مناسب شرکت های بزرگ

امکان ارتباط با دیگر نرم افزارها

معایب برنامه حسابداری پیوست

غیر قابل استفاده برای شرکت های کوچک به دلیل پیچیده بودن نرم افزار

بهترین نرم افزار حسابداری ایرانی
مقایسه بهترین نرم افزارهای حسابداری ایرانی – مزایا و معایب

 

 

5.اپلیکیشن حسابداری پندار سیستم

نرم افزار مالی و حسابداری گسترده پندار سیستم با اصل سادگی در کنار کارآیی به عنوان شعار اصلی، توانسته است تمامی نیازهای متنوع مجموعه ‌ها را به صورت جامع پوشش دهد. یکی از ویژگی‌ های برجسته این نرم افزار، انعطاف پذیری بالا در اجرای روال ‌های سازمانی مختلف است. متخصصان این شرکت، در هنگام ارائه نرم افزار، قادر به ارائه راهکارهای مناسب برای پیاده‌ سازی روال‌ های سازمانی شما هستند.

مزایا برنامه حسابداری پندار سیستم

انعطاف پذیری در پیاده سازی رویه های سازمان یا کسب و کار

 

معایب برنامه حسابداری پندار سیستم


ممکن است فقط برای فروشگاه های بزرگ استفاده شود.

6.اپلیکیشن حسابداری کاوش

نرم‌ افزار مالی و حسابداری کاوش به عنوان یک پلتفرم قدرتمند در زمینه حسابداری و مدیریت مالی شناخته می ‌شود که امکانات بسیاری را به کاربران ارائه می ‌دهد. این نرم افزار با رعایت اصول و استانداردهای حسابداری، برای مدیریت امور مالی و بازرگانی در تمامی صنوف طراحی شده و دارای سه بخش اصلی حسابداری مالی، انبارداری (خرید و فروش) و خزانه داری (نقد و بانک) است که به کاربران امکان مدیریت کامل نیازهای مالی خود را می ‌دهد. از جمله مزایای این نرم‌ افزار می ‌توان به دقت و صحت در تطابق مطالبات مالی و ترازنامه، سهولت استفاده و راه ‌اندازی برای کاربران با تجربه محدود، امنیت و اطمینان در ذخیره اطلاعات اشاره کرد.

مزایا برنامه حسابداری کاوش

دموی رایگان

آموزش رایگان

دقت بالا

معایب برنامه حسابداری کاوش

قیمت بالای نرم افزار

رابط کاربری پیچیده

کدام یک از نرم افزار های حسابداری را انتخاب کنم؟

حال ممکن است این سوال برای شما به عنوان حسابدار یا مدیر یک شرکت و کسب و کار مطرح شود که کدام نرم افزار را از موارد معرفی شده انتخاب کنم؟ بهترین نرم افزار حسابداری معمولا دارای مجموعه ای جامع از ویژگی ها است که مدیریت مالی را برای مشاغل در هر اندازه ساده می کند. یکی از ویژگی های کلیدی عملکرد حسابداری قوی است که به کاربران اجازه می دهد تا تراکنش های مالی را به طور موثر ثبت و دسته بندی کنند.

در میان نرم افزارهای معرفی شده در بالا سپیدار این ویژگی های بسیار مهم را از باقی نرم افزارها با کیفیت بهتر و بیشتری در اختیار دارد. هم چنین شما می توانید از طریق وب سایت این نرم افزار با دوره های آموزشی آن آشنا شده و بهترین تجربه کاربری با این نرم افزار را داشته باشید.

 

نرم‌افزار حسابداری فروشگاهی

با گسترش علم کامپیوتر و عصر دیجیتال، کسب‌وکارهای خرد همچون شرکت‌ها و سازمان‌ها تصمیم به تهیه نرم‌افزار حسابداری گرفتند تا با استفاده از آن بتوانند به‌سادگی و با کمترین خطا داده‌های خود را سیستمی کرده و از این طریق به فروش بیشتر و بهتر برسند. از مزایای استفاده از نرم‌افزار حسابداری فروشگاهی می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد:

ثبت و پیگیری فروش
کنترل موجودی اقلام و کالاها
پیگیری مشتریان
تحلیل عملکرد
افزایش بهره‌وری

تفاوت نرم‌افزار حسابداری شرکتی و فروشگاهی چیست؟

مهم‌ترین تفاوت بین نرم‌افزار حسابداری شرکتی و فروشگاهی  تعیین سطح دسترسی است. در واقع کاربران یک شرکت یا سازمان با کمک‌حسابداری شرکتی می‌توانند سطوح دسترسی متفاوتی را تجربه کنند؛ اما در حسابداری فروشگاهی این امکان وجود ندارد.
هزینه عامل دیگر در تفاوت بین نرم‌افزار حسابداری شرکتی و فروشگاهی است. نرم‌افزار حسابداری شرکتی به دلیل ماژول محور بودن شامل هزینه‌های بالاتری نسبت به نرم‌افزار حسابداری فروشگاهی است. (نرم افزار حسابداری شرکتی دشت)

نرم‌افزار حسابداری رایگان

بهترین نرم‌افزار حسابداری رایگان نرم‌افزاری است که نیازهای کسب‌وکار شما را برآورده کند و شامل ویژگی‌های زیر باشد:

مدیریت حساب‌ها
امکان صدور فاکتور
تهیه گزارش‌های مالی
رابط کاربری آسان
امکانات کاربردی

نرم‌افزار حسابداری ساده و آسان

این نوع از نرم‌افزارهای حسابداری برای کسب‌وکارهایی طراحی شده‌اند که کوچک هستند و پیچیدگی خاصی ندارند. محیط کاربری نرم‌افزار بسیار ساده و روان است که امکانات اصلی حسابداری را فراهم می‌کند و به کاربران خود اجازه می‌دهد که به‌سهولت تمامی تراکنش‌های مالی خود را ثبت و مدیریت کنند.

نرم‌افزار حسابداری قفل‌شکسته

این نوع از نرم‌افزار قفل شکسته، رایگان است و مناسب کاربرانی است که نمی‌خواهند هزینه استفاده از نرم‌افزار را پرداخت کنند. در اصطلاح به این نرم‌افزار، نرم‌افزار کرک شده نیز می‌گویند. از معایب این نرم‌افزار، امنیت بسیار پایین آن و امکان هک‌شدن آن‌ها است. در نتیجه استفاده از این نوع نرم‌افزار برای شرکت‌ها ریسک بسیار بالایی دارد. (برنامه حسابداری سپیدار سیستم قفل شکسته)

نرم‌افزار حسابداری اکسل

به مجموعه‌ای از قالب‌ها، فرمول‌ها، توابع اشاره دارد که برای ایجاد یک حسابداری ساده و سفارشی برای کسب‌وکارها مورداستفاده قرار می‌گیرد.
با کمک اکسل کاربران می‌توانند برای ثبت فاکتورها، درآمدها، هزینه‌ها و ترازنامه‌های خود از طریق توابع فرمول‌نویسی امور خود را ثبت نمایند و در نهایت گزارش‌های متنوعی را خروجی بگیرند. اما نکته اینجاست که استفاده از اکسل به‌تنهایی برای شرکت‌هایی که فعالیت‌های وسیع دارند مناسب نیست و حتماً باید از نرم‌افزار حسابداری جامع‌تری استفاده نمایند.

نرم‌افزار حسابداری هوشمند

حسابداری هوشمند یک رویکرد نوین در دنیای حسابداری است. در این نوع از حسابداری که بر پایه هوش مصنوعی شکل می‌گیرد داده‌های مالی و  عملیاتی شرکت‌ها به‌صورت خودکار جمع‌آوری و تجزیه‌وتحلیل می‌شود و در نهایت از این داده‌ها در جهت گزارش‌های دقیق مالی و همین‌طور پیش‌بینی‌های مالی استفاده می‌گردد. حسابداری هوشمند با بهره‌گیری از ضریب خطای پایین و دقت بالایی که دارد به شرکت‌ها کمک می‌کند تا از داده‌های خود به بهترین شکل استفاده کرده و عملکرد خود را بهبود ببخشند.

برنامه حسابداری برای کامپیوتر

این نوع از نرم‌افزار حسابداری طیف‌های گوناگونی دارند و به دسته‌های متفاوتی تقسیم می‌شوند، نرم‌افزارهایی که روی سیستم‌عامل نصب می‌شوند و یا نرم‌افزارهایی که مبتنی بر وب هستند. هر کدام از این دسته‌ها ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود را دارند و بسته به نیازهای کسب‌وکار مشتری به آنها معرفی می‌گردد.

برنامه حسابداری برای اندروید

این نوع از نرم‌افزار مناسب برای کار با دستگاه‌های اندرویدی، موبایل و تبلت اندرویدی است که امکاناتی از قبیل  مدیریت فاکتورها، پرداخت، گزارش‌دهی و مدیریت حساب‌ها را فراهم می‌آورد. مناسب کسب‌وکارهای کوچک است و به آنها کمک می‌کند تا فرایندهای مالی خود را بهبود بخشند. (موبایل اپلیکیشن سپیدار)

بهترین نرم‌افزارهای حسابداری

از جمله بهترین نرم‌افزارهای حسابداری حال حاضر می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد:
نرم افزار سپیدار
فرداد
پیوست
هلو
تدبیر
پارمیس
محک

ویژگی بهترین نرم‌افزار حسابداری

یک نرم‌افزار حسابداری خوب و جامع باید مجموعه‌ای از ویژگی‌ها را داشته باشد که در ذیل به معرفی مهم‌ترین آنها می‌پردازیم:

کاربری ساده و آسان داشته باشد.
تیم پشتیبانی قوی و پاسخگویی 24 ساعته داشته باشد.
قابلیت مدیریت حساب‌های مختلف اعم از بانکی، پرداختنی، دریافتنی و…از ویژگی‌های مهم یک نرم‌افزار مالی خوب است.
امکان ثبت و مدیریت تراکنش‌های مالی؛ مانند فاکتورهای فروش، رسید انبار، فاکتورهای برگشتی، رسید دریافت و پرداخت را داشته باشد.
امکان گزارش‌گیری و گزارش‌دهی دقیق از اطلاعات مالی را دارا باشد.

قابلیت همگام‌سازی مالی با دستگاه‌های مختلف را داشته باشد.

قیمت و خرید بهترین نرم‌افزارهای حسابداری ایرانی

شما به سادگی می توانید بابت خرید بهترین نرم افزار حسابداری ایرانی از طریق سرچ در گوگل کلمه سپیدار را تایپ نموده و از طریق سایت سپیدار سیستم یا سپید حساب ویرا اقدام به خرید نرم افزار مالی سپیدار نمایید.
جهت مشاهده قیمت کلیک بفرمایید.

بهترین نرم‌افزارهای حسابداری خارجی

Fresh books

Quickbooks

Sage

Accountedge pro

Wave

Xero

Godaddy

Zoho books   

لیست نرم‌افزارهای حسابداری معروف و کاربردی ایرانی و خارجی

از بهترین نرم‌افزارهای حسابداری ایرانی می‌توان به سپیدار سیستم،  دشت و همکاران سیستم اشاره کرد. از بهترین نرم‌افزارهای حسابداری خارجی می‌توان به wave ,fresh books و… اشاره داشت.

نرم‌افزار حسابداری مورد تأیید دارایی

در این قسمت به معرفی نرم‌افزارهای مورد تأیید دارایی می‌پردازیم.  طبق ماده 17 آئین‌نامه تحریر دفاتر مودیانی که از سیستم الکترونیکی استفاده می‌کنند، باید خلاصه عملیات را تحت سرفصل‌های دفترکل حداکثر تا آخر ماه بعد در دفاتر روزنامه یا مشاغل حسب مورد ثبت کنند. مودیان باید دستورالعمل‌های نحوه کار با نرم‌افزار مالی را در اختیار مأمور رسیدگی مالیات قرار دهند. اولین اقدام این است که فرم معرفی نرم‌افزار حسابداری مورد تأیید دارایی را پر کنند.

نرم‌افزارهای حسابداری مورد تأیید دارایی عبارت‌اند از:

نرم‌افزار حسابداری شرکتی سپیدار

نرم‌افزار فروشگاهی دشت
نرم‌افزار حسابداری شرکتی و کارخانه‌ای همکاران سیستم

نرم‌افزار حسابداری و ارتباط با سامانه مودیان

نرم‌افزار سپیدار سیستم و دشت این امکان را فراهم کرده‌اند تا کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی به‌راحتی با استفاده از ماژول سامانه مودیان مالیاتی به سازمان امور مالیاتی کشور متصل شده و روزانه صورت‌حساب‌ها و فاکتورهای فروش خود را به دو روش مستقیم و غیرمستقیم (از طریق شرکت‌های معتمد) به سامانه مالیاتی ارسال نمایند. (مودیان سپیدار)

دانلود آسان‌ترین نرم‌افزار حسابداری

جهت دانلود نرم‌افزار حسابداری سپیدار می‌توانید نام سپیدار را در گوگل سرچ نمایید، از طریق سایت سپیدار یا سایت سپید حساب ویرا اقدام به دانلود نمایید.

آموزش ساده‌ترین نرم‌افزار حسابداری

نرم‌افزار سپیدار سیستم و دشت از ساده‌ترین و درعین‌حال پرکاربردترین نرم‌افزارهای حال حاضر هستند. جهت آموزش با شماره 02158194000 تماس حاصل فرمایید یا فرم درخواست جلسه دموی رایگان سپیدار را تکمیل نمایید. کارشناسان ما در سریع‌ترین زمان ممکن با شما تماس خواهند گرفت. (سپید حساب ویرا، نمایندگی رسمی سپیدار)

 

سخن پایانی

نرم افزار حسابداری یکی از مهم ترین بخش های حسابداری است که باید برای انتخاب بهترین آن، با انواع مختلف و ویژگی های آشنا شوید. در این میان سپیدار بهترین مشخصات را ارائه کرده و عملکرد عالی برای سیستم حسابداری کسب و کار شما ایجاد می کند.

این صفحه را به اشتراک بگذارید .

به این مطلب امتیاز دهید .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

تماس با سپید حساب ویرا

حسابداری تولیدی سپیدار

بسته تولیدی سپیدار

  •  کاهش اتلاف مواد اولیه در خط تولید
  • کنترل خروج مواد اولیه از انبار
  • کنترل ورود محصولات به انبار محصول
  • تعیین حداقل و حداکثر موجودی هر کالا
دسته بندی های بلاگ