سپیدار تحت وب

سپیدار تحت وب

سپیدار تحت وب

در حال حاضر،بسیاری از سازمان ها،شرکت های دولتی و خصوصی و فروشگاه های بزرگ و کوچک از نرم افزارهای قدرتمند تحت ویندوز برای انجام فعالیت های خود استفاده می کنند که این نرم افزارها امکانات گسترده ای دارند و استفاده از آن ها  آسان است.در عین حال تبدیل یک نرم افزار حسابداری به یک نرم افزار تحت وب چالش های خاص خود را به همراه دارد.

سپیدار تحت وب
تحت وب کردن سپیدار

دورکاری چیست ؟


در چند سال اخیر با شیوع ویروس کرونا بسیاری از شرکت ها مجبورشدند تعدادی از نیروهای خود را خانه نشین کنند تا با حداقل نیروی خود به ادامه کار پرداخته و از این طریق آسیب کمتری به نیروهای انسانی مجموعه وارد شود.از سوی دیگر دغدغه و نگرانی کارکنان مبنی بر اینکه ممکن است با  خانه نشینی کار خود را از دست بدهند عاملی شد تا با ارائه راهکار به شرکتها و کارکنان گامی در راستای اهدافشان برداشته و از این طریق مانع دغدغه مشتریهای خود شویم تا بتوانند با خیال راحت به تمامی فعالیتهای خود از راه دور ادامه دهند .این گونه شد که شرکتها بدون تعدیل نیرو به فعالیت خود ادامه دادند و کارمندان نیز با استقبال از این طرح به کمک مجموعه شتافتند.
حالا اما با مهار شدن ویروس کرونا بسیاری از شرکتها برآنند که این دسترسی را تهیه کرده تا بتوانند در هر ساعت از شبانه روز که می خواهند به فعالیت خود ادامه دهند.

خدمات حسابداری آنلاین (تحت وب سپیدار)

مزایای دورکاری چیست؟

۱-صرفه  جویی در زمان  : با دورکاری می توانید زمان بیشتری را صرف وظایف گوناگون کنید.

۲-تنوع و تحول : زمانی که دو وظیفه مختلف را انجام می دهیم حس کسل کنندگی و روزمرگی برطرف شده و با انجام فعالیتهای متفاوت تنوع و انگیزه برایمان ایجاد می شود.

۳-توسعه مهارت فردی : انجام فعالیت ها به صورت همزمان باعث می شود که مهارت های چندگانه در ما تقویت شده و د انش خود را در تمامی زمینه ها گسترش دهیم.

۴-مدیریت استرس : زمانی که موازنه و تعادل بین وظایف مختلف ایجاد می کنیم و به انجام امور می پردازیم به نوعی در حال کاهش و رفع استرس هستیم

برای استفاده از ابزار دورکاری نیاز به تغییرات سخت و پیچیده برای تهیه زیرساخت نیست.در هر کجای این دنیا که باشید با کمک نام کاربری و رمز عبور که به شما تحویل د اده می شود می توایند در هر ساعت از شبانه روز به سیستم خود دسترسی پیدا کنید .این دسترسی قابل اجرا روی مرورگر همه سیستم عامل ها می باشد.اگر بنا به هر دلیلی ارتباط بین کاربر دورکار و سرور قطع شود تمامی عملکردها روی سرور ذخیره شده و پس از اتصال مجدد،کاربر قادر به ادامه فعالیت خود می باشد.

 به مجموعه ای از فعالیت های مالی گفته می شود که در بستر اینترنت و با استفاده از فنا وری های ارتباطی ارائه می گردد.این خدمات به اشخاص و کسب و کارها این امکان را می دهد که بدون حضور در محل شرکت یا فروشگاه به ثبت امور روزانه بپردازند.

مزایای ابزار تحت وب (دورکاری) در امور حسابداری 

با کمک این خدمات می توانید تراکنش های مالی خود را ثبت و پردازش کنید.

گزارشهای متنوعی از صورتهای مالی،ترازنامه و سود و زیان مجموعه را فراهم نمایید.
به کسب و کارها در موضوعات مالی و مالیاتی مشاوره دهید.
تمامی فاکتورها و پرداختهای خود را ثبت و کنترل نمایید.
علاوه بر مدیریت زمان و هزینه،امکان دسترسی آسان و مداوم به اطلاعات مالی برایتان فراهم می گردد.

تنها کافیست از یک نرم افزار حسابداری برای انجام امور استفاده نمایید.این ابزار به سرعت قابل نصب و راه اندازی می باشد.در صورت نیاز می توانید تعداد کاربران را نیز افزایش دهید.

برای اطلاع از قیمت ابزار تحت وب (دورکاری)  با ما تماس بگیرید(۰۲۱۵۸۱۹۴۰۰۰)  یا فرم درخواست جلسه دموی رایگان سپیدار را تکمیل نمایید.

کارشناسان سپید حساب ویرا (نماینده سپیدار) در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس خواهند گرفت.

تکنولوژی نرم افزار ابزار تحت وب (دورکاری)

  • در این تکنولوژی کاربرانی که قصد استفاده از ابزار تحت وب را دارند به سادگی می توانند به سرور مجموعه متصل شده و به صورت همزمان با کاربران درون شبکه از نرم افزار مالی مجموعه استفاده نمایند.ابزار تحت وب قابل اجرا بر روی موبایل و تبلت  نیز می باشد.
    تکنولوژی ۵HTML  یک استاندارد وب است که امکانات گسترده تری نسبت به نسخه های قبلی فراهم می کند.با کمک این تکنولوژی سرعت استفاده از وب افزایش می باید و هم چنین امنیت بیشتری را فراهم می آ ورد.سازگاری بین مرورگرها و دستگاه های مختلف باعث بهبود عملکرد و سرعت در استفاده از این نرم افزار می شود.
  • rdp porotocol  این پروتکل به کاربران این امکان را می دهد که از راه دور به دسکتاپ ویندوزی خود متصل شوند.اطلاعات مخابراتی بین کاربر و سرور از طریق رمزنگاری امن انجام می شود تا ارتباط امنیتی برقرار شود.

  • rdp porotocol  این پروتکل به کاربران این امکان را می دهد که از راه دور به دسکتاپ ویندوزی خود متصل شوند.اطلاعات مخابراتی بین کاربر و سرور از طریق رمزنگاری امن انجام می شود تا ارتباط امنیتی برقرار شود.

  • vdi porotocol  این فناوری به کاربران اجازه می دهد تا بدون نیاز به منابع سخت افزاری خاص به دسکتاپ های مجازی دسترسی پیدا کنند.استفاده از این فناوری باعث کاهش هزینه های سازمانی می شود.
  • Image compression  این تکنولوژی برای کاهش حجم داده ها در تصاویر استفاده می شود.با کمک آن می توان اطلاعات را  با حجم بهینه تری ذخیره کرد و انتقال داد که بهبود کیفیت و سرعت ارتباط را فراهم می آورد.


امنیت ابزار تحت وب (دورکاری)

از آنجا که هر سازمانی دارای اطلاعات ارزشمندی است و همواره مراقبت از آنها جزو دغدغه های سازمان ها می باشد، پیاده سازی نرم افزارهای تحت وب و دورکاری جهت امنیت و کنترل در برابر حملات ، اهمیت ویژه ای دارد .در ادامه به چند راهکار جهت افزایش امنیت اطلاعات اشاره می نماییم :

مجازی سازی 

در این روش کاربر به شکل مستقیم به سرور اصلی دسترسی ندارد و به جای آن از طریق سرور مجازی به اطلاعات دسترسی پیدا می کند .همچنین در نفوذ عوامل مخرب ،با حذف سرور مجازی و ایجاد دوباره آن،امنیت را تضمین می کند.

بکاپ گیری در فضای ابری 

بکاپ گیری در فضای ابری به معنای ذخیره سازی و نگهداری اطلاعات و فایل ها در سرورها یا ذخیره سازی های ابری است که از طریق اینترنت قابل دسترسی هستند.در واقع با این روش بکاپ گیری این امکان برای کاربران فراهم می شود که اطلاعات خود را در محیطی آنلاین،بدون نیاز به استفاده از حافظه های فیزیکی مانند هارد دیسک یا فلش درایوها،ذخیره کنند.
 

سپیدار آنلاین

حسابداری تحت وب چیست؟

در دنیای مدرن امروزی با گستردگی علم ارتباطات، دسترسی‌های گوناگونی جهت ارتباط مدیران و کاربران به نرم‌افزارهای حسابداری پدیدآمده است.


یکی از این دسترسی‌ها، ابزار دورکاری یا همان تحت وب است و به کاربران اجازه می‌دهد تا در هر جای این دنیا که باشند به‌صورت ۲۴ ساعته از نرم افزار مالی استفاده کرده و به کارهای خود بپردازند.


از ویژگی های برجسته حسابداری تحت وب عدم نیاز به تهیه سیستم سخت افزاری خاص و همین طور عدم نصب نرم افزار بر روی سیستم کاربر می باشد و کاربران از طریق مرورگرهای وب می توانند به حسابهای خود دسترسی پیدا کنند.

امنیت بالای ابزار تحت وب یکی دیگر از ویژگی هایی هست که کاربران را ترغیب می کند تا به جای محدود شدن به سیستم از ابزار دورکاری برای انجام امور خود استفاده کنند.ویژگی دیگر نرم افزارهای تحت وب هزینه پایین آن ها است، در نتیجه شرکت ها و سازمان ها به جای پرداخت هزینه های هنگفت جهت تهیه سیستم های سخت افزاری فقط حق اشتراک را بابت نرم افزار تحت وب پرداخت می کنند و از طرفی چون نگهداری اطلاعات در سیستم کاربران علاوه بر اشغال فضای موجود با خطر هک یا حمله باج افزارها مواجه خواهد بود ، نرم افزار تحت وب این امکان را فراهم آورده است تا کاربران اطلاعات خود را در سرور مجازی و ابری ذخیره کرده و حفاظت از آنها را به تیم پشتیبانی نرم افزار تحت وب بسپارند.
تیم سپید حساب ویرا ارائه دهنده ابزار دورکاری (تحت وب ) است.جهت ثبت درخواست لطفا با شماره ۵۸۱۹۴۰۰۰ تماس حاصل فرمایید و یا از طریق کلیک بر روی سپیدار تحت وب درخواست خود را ثبت نمایید تا کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس برقرار نمایند.

question