0
سبد خرید خالی است.
در مورد رشد کسب و کار صحبت کنید

نرم افزار حسابداری سپیدار

نرم افزار حسابداری سپیدار ، بهترین برنامه حسابداری شرکتی در ایران است. برنامه سپیدار همکاران سیستم دارای بسته تولیدی، بسته خدماتی، بسته پخش، بسته پیمانکاری و بسته بازرگانی است. بسته های سپیدار متناسب با نیازهای مالی و حسابداری کسب‌و‌کار شما طراحی گردیده‌اند.

محیط نرم افزار حسابداری سپیدار


نرم افزار سپیدار دارای محیط کاربری ساده و قابل یادگیری آسان است. همچنین این برنامه حسابداری پر قدرت دارای بیش از ۱۰ سیستم و زیر سیستم است که در ادامه به بررسی هرکدام پرداخته‌ایم. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان (۵۸۱۹۴۰۰۰-۰۲۱) پیش از خرید و همچنین دریافت لیست قیمت جدید و کامل برنامه حسابداری سپیدار، با سپید حساب ویرا، نمایندگی رسمی سپیدار تماس حاصل فرمایید.

خرید نرم افزار حسابداری سپیدار

نرم‌افزار حسابداری سپیدار یکی از نرم‌افزارهای محبوب و کاربردی در حوزه حسابداری و مدیریت مالی است که به ویژه برای کسب‌وکارهای کوچک و متوسط طراحی شده است. در ادامه به برخی از ویژگی‌ها و مزایای این نرم‌افزار اشاره می‌کنم:
با خرید نرم افزار حسابداری سپیدار در قالب بسته های پیشنهادی از ۱۰% تخفیف سپیدار ویژه بهره مند خواهید شد.در ادامه از قیمت نرم افزار سپیدار سیستم و فروش نرم افزار حسابداری سپیدار به صورت ویژه اطلاعات کسب میکنیم.

کاری که ما انجام می دهیم

چرا سپیدار، بهترین برنامه حسابداری است؟

نرم افزار حسابداری سپیدار ویژگی هایی دارد که امکان مدیریت مالی و ارزش افزوده را برای هر کسب و کاری فراهم می آورد. برخی از مزایای نرم افزار حسابداری سپیدار عبارتند از:

ویژگی های ما

سادگی و سهولت استفاده

سپیدار همکاران سیستم نرم افزاری با کاربری ساده (User Friendly) است و هر کاربری با هر سطح تجربه ای به راحتی می تواند از آن استفاده نمایید.

ویژگی های ما

به روز رسانی خودکار

مشتریان با خرید نرم افزار حسابداری سپیدار می توانند مطمئن باشند که این نرم افزار قابلیت اتصال به دیگر سیستم ها جهت به روز رسانی اطلاعات را دارا است.

ویژگی های ما

قابلیت تهیه انواع گزارشات

 سپیدار همکاران سیستم امکان تهیه ساده و آسان گزارشات مختلف را برای متقاضیان فراهم آورده است.

ویژگی های ما

امنیت

امنیت: نرم افزار سپیدار همکاران سیستم با مسدودسازی تمامی حفره های امنیتی سبب می گردد تا صاحبین کسب و کار اطلاعات را با اطمینان خاطر و راحتی خیال در این نرم افزار ذخیره نمایند.

تماس با کارشناسان فروش سپد حساب ویرا : ۰۲۱۵۸۱۹۴۰۰۰

خدمات مالی

تجدید ساختار شرکت شما می تواند دوام آن را بازگرداند و موقعیت حماسه آن را بهبود بخشد.

استراتژی کسب و کار

استراتژی کسب و کار وسیله ای است که از طریق آن برای دستیابی به اهداف مورد نظر خود برنامه ریزی می کند.

امور مالی و بازسازی

تجدید ساختار شرکت شما می تواند دوام آن را بازگرداند و موقعیت حماسه آن را بهبود بخشد.
خدمات ویژه

ما بهترین مشاوره را برای مشتریان خود
تضمین می کنیم.

ما با هم به مشتریان خود کمک می کنیم تا به نتایج ملموس و قابل اندازه گیری دست یابند. با تمرکز بر نتایج کسب و کار – ما مجموعه ای منحصر به فرد از تخصص و مهارت ها را به مهمانی می آوریم.
خدمات ما

افزایش فروش مورد

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید 

خدمات ما

شناسایی ورود به بازار

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید 

تماس با کارشناسان فروش سپد حساب ویرا : ۰۲۱۵۸۱۹۴۰۰۰

فرم تماس

خرید نرم افزار سپیدار را به دلایل زیر از ما بخواهید!

  • نصب و آموزش سریع و حرفه ای
  • پشتیبانی فعال
  • نمایندگی رسمی سپیدار همکاران سیستم
  • سابقه درخشان
  • رضایت مشتریان

 

خرید نرم افزار سپیدار با تخفیف

متقاضیان جهت خرید با تخفیف سپیدار و مشاوره می توانند با شماره های ذیل تماس حاصل فرمایند:

021-58194000

0901-2908079

متقاضیان خرید نرم افزار سپیدار می توانند از طریق شبکه های واتس آپ و ایتا با ما در تماس باشند.

خرید برنامه سپیدار (مراحل و نحوه پشتیبانی)

متقاضیان خرید نرم افزار سپیدار سیستم جهت کسب اطلاعات از چگونگی تامین این نرم افزار می توانند با شماره های ذیل تماس حاصل فرمایند. کارشناسان این شرکت از ساعت 9 لغایت 17 آماده پاسخگویی و راهنمایی متقاضیان عزیز هستند. 

021-57194000

021-88449244

0901-2908079 (متقاضیان خرید جهت کسب اطلاعات می توانند از طریق پیام رسان های ایتا، واتس آپ و تلگرام با کارشناسان شرکت در تماس باشند.

خرید اقساطی نرم افزار سپیدار

برای خرید اقساطی نرم‌افزار حسابداری سپیدار، ویرا تیم ارائه‌دهنده نرم‌افزار گزینه‌های مختلفی برای تسهیل خرید مشتریان دارند. این گزینه‌ها ممکن است شامل:

  1. برنامه‌های اقساطی: برخی از شرکت‌ها امکان خرید نرم‌افزار را به‌صورت اقساطی فراهم می‌کنند. این به این معناست که شما می‌توانید مبلغ نرم‌افزار را به چند قسط تقسیم کنید و در مدت زمان مشخصی پرداخت کنید.

  2. تخفیف‌های ویژه: در برخی مواقع، شرکت‌ها تخفیف‌های ویژه‌ای برای خرید اقساطی ارائه می‌دهند که می‌تواند به کاهش هزینه نهایی کمک کند.

  3. شرایط خاص: ممکن است شرایط خاصی برای خرید اقساطی وجود داشته باشد، مانند نیاز به ارائه مدارک مالی یا اعتبارسنجی.

قیمت برنامه حسابداری سپیدار

برای دریافت قیمت برنامه حسابداری سپیدار، به‌طور کلی می‌توان گفت که قیمت‌ها بسته به نسخه و امکانات نرم‌افزار متفاوت است. به‌طور معمول، قیمت نرم‌افزارهای حسابداری مانند سپیدار ممکن است از چند میلیون تومان شروع شود و بسته به ویژگی‌ها و خدمات اضافی، به مقادیر بالاتری برسد.

بهترین راه برای دریافت قیمت دقیق و به‌روز، مراجعه به وب‌سایت رسمی نرم‌افزار سپیدار یا تماس با نمایندگان فروش آن است. 

مزایای ما

معرفی نرم افزار حسابداری سپیدار همکاران سیستم

صاحبین کسب و کار می توانند با ثبت اطلاعات مختلف شرکت، علاوه بر ذخیره سازی این اطلاعات به عنوان سابقه، اطلاعات فوق را تجزیه و تحلیل کرده و گزارشات مختلفی از آنها کسب نمایند که این فرایند سبب پیشبرد هرچه بهتر و بیشتر اهداف از پیش تعیین شده شرکت خواهد شد. از مهمترین اطلاعات کسب و کار، اطلاعات مالی است. نرم افزار سپیدار حسابداری شرکت را مدیریت کرده و موجب می شود تا ذینفعان شرکت بتوانند به محاسبات مالی شرکت به ساده ترین حالت پرداخته و نتایجی مناسب جهت اخذ تصمیمات به دست آورند. نرم افزار حسابداری همکاران سیستم از استانداردهای جهانی برخوردار بوده و با نصب آسان، کاربری راحت و امکان اخذ گزارشات مختلف و کاربردی صاحبین کسب و کار را به اهداف مالی خود می رساند.

قیمت نرم افزار سپیدار سیستم

نرم افزار سپیدار سیستم پس از بررسی نیاز بازار و بررسی تمامی جوانب کسب و کار تهیه و راه اندازی شده و همچنان در حال ارتقا و به روز رسانی است تا با رفع مشکلات پیشین، نسخه هایی با قابلیت های بالا و بدون خطا را روانه بازار نماید. قیمت نرم افزار سپیدار سیستم در مقایسه با دیگر نرم افزارهای این حوزه، قابلیت های آن، پشتیبانی آنلاین و کاربری ساده بسیار مقرون به صرفه و مناسب است. 

قیمت نرم افزار حسابداری سپیدار

نرم‌افزار حسابداری سپیدار یکی از نرم‌افزارهای محبوب در ایران است که به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا امور مالی و حسابداری خود را به‌صورت دقیق و کارآمد مدیریت کنند. قیمت این نرم‌افزار بسته به نسخه و امکانات مختلف آن متفاوت است.

عوامل مؤثر بر قیمت

نسخه نرم‌افزار: سپیدار نسخه‌های مختلفی دارد که هر کدام امکانات خاص خود را دارند. نسخه‌های پایه معمولاً قیمت کمتری دارند در حالی که نسخه‌های پیشرفته‌تر با امکانات بیشتر، قیمت بالاتری دارند.

تعداد کاربر: قیمت نرم‌افزار ممکن است بر اساس تعداد کاربرانی که به آن دسترسی دارند، متفاوت باشد. معمولاً هر چه تعداد کاربران بیشتر باشد، قیمت نیز افزایش می‌یابد.

خدمات پشتیبانی: برخی از بسته‌ها شامل خدمات پشتیبانی و آموزش هستند که می‌تواند بر قیمت نهایی تأثیر بگذارد.

تخفیف‌ها و پیشنهادات ویژه: در برخی مواقع، شرکت‌های ارائه‌دهنده نرم‌افزار تخفیف‌ها یا پیشنهادات ویژه‌ای برای مشتریان جدید یا در زمان‌های خاص ارائه می‌دهند.

مشتری
+ 0
ما خدمات کاملی ارائه می دهیم که به این معنی است که شما را در زمینه طراحی تحت پوشش قرار داده ایم.
نماینده در سراسر کشور
+ 0
ما خدمات کاملی ارائه می دهیم که به این معنی است که شما را در زمینه طراحی تحت پوشش قرار داده ایم.
سال تجربه
+ 0
ما خدمات کاملی ارائه می دهیم که به این معنی است که شما را در زمینه طراحی تحت پوشش قرار داده ایم.
ماه پشتیبانی رایگان
+ 0
ما خدمات کاملی ارائه می دهیم که به این معنی است که شما را در زمینه طراحی تحت پوشش قرار داده ایم.
ارتباط سریع با ما

برای نتایج عالی
با تیم متخصص ما مشورت کنید.

ویژگی های اختصاصی سپیدار

محصولات شرکت سپیدار از ویژگی های ذیل برخوردار هستند:

  • بهره گیری از تجارب کارشناسان مالی جهت ارتقا بهتر و بیشتر نرم افزار و خدمات دهی این نرم افزار بر محدوده وسیعی از حوزه های مالی
  • وجود سیستمی یکپارچه با قابلیت ارتباط با دیگر پایگاه های داده به منظور به روز رسانی خودکار با ورود داده های جدید یا تغییر در داده ها
  • انجام بررسی ها و ارزیابی های مختلف جهت ارائه نرم افزار سپیدار حسابداری با کمترین خطا و اشکال و در اختیار قراردادن این نرم افزار با قیمتی مناسب. 
  • کاربری راحت نرم افزار و سادگی استفاده از آن در عین خدمات پشتیبانی فعال این نرم افزار
  • قیمت سپیدار سیستم با توجه به کاربری ساده، نصب آسان، آموزش راحت، قابلیت های گزارش دهی مختلف و … کاملا مقرون به صرفه است.

  • امکان کار با سیستم به دو زبان فارسی و لاتین همگام با اهداف استانداردسازی جهانی شرکت و ارتباط با شرکای خارجی. حتی با وجود این قابلیت قیمت سپیدار در مقایسه با دیگر نرم افزارها مناسب تر است.

 

معرفی بسته های برنامه حسابداری سپیدار

همانطور که پیش تر عنوان کردیم این نرم افزار دارای بسته های مختلفی در زمینه های مختلف کاری می باشد که در قسمت زیر به طور خالصه به بررسی انواع بسته سپیدار و قیمت سپیدار سیستم می پردازیم:

بسته ی تولیدی سپیدار

به کمک بسته حسابداری تولیدی سپیدار می توانید قیمت گذاری تمامی کالاهای تولید شده را به بهترین شکل ممکن انجام دهید.
علاوه بر این موضوع خواهید توانست به تفکیک هر کالای موجود روی سایت، سود و زیان حاصل از فروش آن محصول را حساب کنید.
همچنین به کمک این بسته می توانید تا از آخرین موجودی انبار محصول و مواد اولیه خود با خبر شوید و با استفاده از امکان مدیریت پیام، زمان سفارش و زمان تحویل مواد اولیه خود را شناسایی کنید.
علاوه بر تمامی این موارد می توانید با استفاده از گزارش هایی که از این سیستم دریافت می نمایید، تولید و فروش خود را به صورت روزانه بررسی نمایید و نهایتا هر روزه در جریان تمامی فعالیت ها و تحولات و انحرافات تولید خود قرار بگیرید.

بسته تولیدی سپیدار

بسته ی خدماتی سپیدار

به کمک بسته حسابداری خدماتی سپیدار می توانید تمامی فاکتور ها را تعریف نمایید و با استفاده از این خدمات خواهید توانست تا کالا و خدمات مختلف را که قیمت گذاری های متفاوتی نیز دارند، در انواع مختلفی به مشتریان خود به قصد فروش عرضه بدارید.
همچنین به کمک گزارش هایی که به صورت روزانه از نرم افزار حسابداری سپیدار می گیرید می توانید در پایان هر روز درامد خود را به صورت روزانه بررسی نمایید.

گزارش های مرور فروش خدمات به شما امکان تشخیص خدمات پر کاربرد و پر سود را میدهد و می توانید سود و زیان خدمات ارائه شده را برآورد کنید.

بسته خدماتی سپیدار

بسته ی پیمانکاری سپیدار

 

بسته حسابداری پیمانکاری سپیدار چهارمین و اخرین بسته نرم افزار حسابداری سپیدار است که به کمک آن می توانید بهای تمام شده در هر پروژه را محاسبه نمایید و بر اساس دیتاهایی که از این کار دریافت می نمایید تمامی سود و زیان مربوط به هر قرارداد و فعالیت را محاسبه کنید
و زیان خود را در پروژه های بعدی به حداقل برسانید.
همچنین شما می توانید انحرافات هزینه ای و میزان کارایی هر مدیر پروژه را با مقایسه هزینه های ثبت شده و هزینه های برآورد شده هر پروژه اندازه گیری کنید.
همچنین این موضوع که می توانید گزارش گیری نمایید می تواند به شما کمک کند تا به تفکیک هر پروژه میزان وصول و پرداخت را محاسبه کنید که به ازای هر قرار داد و پروژه تعیین می گردد و از مبالغ تسویه نشده هر پیمان هم مطلع شوید.

پیمانکاری سپیدار

بسته ی بازرگانی سپیدار

بسته دیگر این مجموعه حسابداری بازرگانی سپیدار می باشد که به کمک آن خواهید توانست تا لحظه به لحظه موجودی انبار خود را چک کنید و در صورتی که موجودی انبار در کالایی به اتمام رسید به سرعت مطلع گردید.
همچنین از این طریق می توانید بر اساس گزارش هایی که به صورت روزانه دریافت می کنید تمامی تحوالت مربوط به کسب و کار خود را بررسی کنید و از خرید و فروش روزانه خود مطلع گردید.

این گزارش های مرور فروش به شما امکان می دهد کالاهای پر فروش و سود آور خود را شناسایی کنید .

این موضوع برای ثبت سفارشها در زمان مناسب برای خرید این دسته از کالاها ضروری است

بازرگانی سپیدار

بسته پخش و سفارشگیری سپیدار

اگر صاحب شرکتی هستید که مشتریان شما دارای پراکندگی جغرافیایی هستند و نیاز به مدیریت دقیق حساب‌های خود دارید، پیشنهاد ما به شما کمک گرفتن از برنامه حسابداری پخش سپیدار است. بسته پخش سپیدار دارای هفت زیر سیستم است. زیر سیستم حسابداری، دریافت و پرداخت، مشتریان و فروش، تامین کنندگان انبار، سفارش‌گیری و پخش، دارایی ثابت و حقوق دستمزد تمام مراحل حسابداری پخش سرد و گرم را دربرمی‌گیرند.

پخش و سفارشگیری سپیدار

آموزش بروزرسانی و آپدیت نرم افزار سپیدار

در این ویدئو نحوه بروزرسانی نرم افزار حسابداری سپیدار همکاران سیستم را مشاهده می نمایید. جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص به روزرسانی های جدید برنامه حسابداری سپیدار با کارشناسان فنی سپید حساب ویرا تماس حاصل فرمایید.

ویژگی های اختصاصی سپیدار

همه محصولات سپیدار چند ویژگی اصلی دارند، چهار ویژگی ذکر شده در ادامه شعار «ساده، پایدار، سپیدار» را تداعی می نماید:

  1. استفاده از تجربیات مالی و كسب و كار كارشناسان خبره در تحلیل و تولید
  2. ارتباط كاملا یكپارچه بین سیستم­ها به منظور صرفه جویی در بكارگیری و افزایش كنترل اطلاعات بین سیستم ها
  3. بكارگیری روش های مدرن و طی مراحل مختلف تست به منظور اطمینان از كیفیت مطلوب
  4. عدم نیاز به پشتیبانی دائمی به دلیل سادگی در كاربرد علیرغم امكانات كامل مورد نیاز كسب و كارهای ساده .

اگر شما نیاز به برقراری ارتباط با شرکای خارجی تان دارید، می توانید با خیال راحت از محصولات سپیدار استفاده کنید، چرا كه این شركت استانداردهای جهانی را مدنظر قرار داده و در طراحی سیستم ها از دو زبان فارسی و انگلیسی استفاده كرده است. در ادامه به معرفی اجمالی 5 سیستم اصلی سپیدار می پردازیم.

سیستم حسابداری سپیدار

از مهمترین سیستم های نرم افزار سپیدار سیستم حسابداری این نرم افزار است. نرم افزار سپیدار با ثبت تمامی اطلاعات مالی، ارتباط میان این اطلاعات، امکان گزارش گیری از اطلاعات جداول مختلف به صورت یکپارچه، قابلیت به روز رسانی، امکان صدور سند، پوشش تمامی فاکتورهای حسابداری و … امکانات قابل توجهی را برای کاربران خود فراهم می آورد و سبب  افزایش فروش نرم افزار حسابداری سپیدار در مقایسه با دیگر سیستم های این نرم افزار شده است. نرم افزار حسابداری سپیدار قیمت مناسبی داشته و کاربری راحتی نیز دارد. سیستم حسابداری سپیدار با بهره گیری از نظرات کارشناسان خبره و صاحب نظر در این حیطه طراحی شده و سیستمی با مزایای حسابداری ذیل را فراهم آورده است:

  • امکان طبقه بندی حساب ها در سطح گروه، کل، معین و تفصیلی
  • امکان پیگیری اطلاعات حساب ها معین به صورت ارزی
  • امکان ثبت اسناد بطور موقت و دائم
  • طبقه بندی اسناد بر حسب نوع افتتاحیه، اختتامیه، بستن حساب، سیستم صادرکننده و …
  • ماکان ارسال و دریافت اطلاعات به صورت فایل تکست و اکسل
  • امکان بستن حساب های سود و زیان و صدور سند اختتامیه
  • امکان تعریف قابلیت دسترسی به قسمت های مختلف سیستم با کاربری های مختلف
  • امکان صدور سند کل
  • امکان کپی گیری از اسناد

قیمت سپیدار سیستم با توجه به قابلیت های بالا کاملا مناسب است و حتی متقاضیان خرید می توانند خرید اقساطی نرم افزار سپیدار را انجام داده یا از ویژگی خرید نرم افزار سپیدار با تخفیف بهره مند شوند. نرم افزار حسابداری سپیدار قیمت مناسبی داشته و متقاضیان خرید می توانند با در اختیار داشتن لیست قیمت نرم افزار سپیدار از طریق تماس با واحد پشتیبانی نسبت به خرید نرم افزار حسابداری سپیدار اقدام نمایند. فروش نرم افزار حسابداری سپیدار در مقایسه با دیگر بخش های این نرم افزار متقاضیان بیشتری دارد.

سیستم مشتریان و فروش سپیدار

این سیستم با در نظر گرفتن شرایط بازار و شناسایی کامل فرایندهای کسب و کار، سیستمی را جهت مدیریت مشتریان و فروش کسب و کار در نظر گرفته است. قیمت نرم افزار سپیدار با در نظر گرفتن جوانب مختلف در فیلد فروش کاملا به صرفه و مناسب است. برخی از خدمات این نرم افزار در سیستم فروش شامل موارد زیر است:

  • ارائه پیش فاکتور و درج تاریخ اعتباری بر آن
  • صدور فاکتور فروش
  • صدور برگ رسید
  • توانایی تعریف فروشندگان و انتخاب آنها در فاکتور فروش
  • امکان تهیه فاکتور برگشتی
  • ارائه صورت حساب خرید مشتریان
  • محاسبات خودکار مالیات بر ارزش افزوده بر هر کدام از آیتم های فاکتور و تهیه گزارش جامعی از مالیات و عوارض ارزش افزوده در سیستم حسابداری سپیدار
  • تهیه فاکتور از حواله خروج
  • امکان انتخاب تخفیفات تعریف شده در سیستم
  • تهیه اعلامیه قیمت بر حسب فروش
  • مدیریت مانده پیش فاکتورها

سیستم مشتریان و فروش سپیدار را می توان به 3 بخش اصلی مشتریان، عوامل فروش و گزارشات طبقه بندی کرد. در بخش مشتریان، امکان درج اطلاعات و سوابق مشتریان و گروه بندی آنها متناسب با نیاز کاربر وجود دارد. در بخش عوامل فروش می توان نام فروشندگان، مبلغ تخفیف، تاریخ تفیه، تاریخ ارائه پیش فاکتور و … را در سیستم لحاظ نمود و در گزارشات این بخش می توان گزارشات متعدد و مختلفی از سیستم فروش و مالیات، مانند گزارش مالیات بر ارزش افزوده تهیه کرد.

سیستم دریافت و پرداخت سپیدار

با استفاده از این سیستم امکان مدیریت انواع وجوه نقد، چک، حساب های بانکی، مدیریت اسناد دریافتی، مدیریت پرداخت ها و … امکان پذیر است. مدیریت و کنترل موجودی بانک، صندوق و دستگاه های کارت خوان از عمده خدمات پرکاربرد این بخش است که با وجود خاص بودن قیمت سپیدار همکاران سیستم را دستخوش تغییر نکرده است. برخی از خدمات این نرم افزار در سیستم دریافت و پرداخت سیار شامل موارد زیر است:

  • مدیریت دریافتی های کسب و کار به صورت چک، حواله، وجه نقد و کارت خوان
  • مدیریت چک های کسب و کار شامل پرداخت، برگشت، وصول، تعویض، جستجو و مشاهده تاریخ چک و …
  • امکان انتقال وجه نقد بین بانک و صندوق
  • امکان تسویه کارت خوان ها

سیستم دریافت و پرداخت سپیدار را می توان به 3 بخش اصلی حساب بانکی، مغایرت های بانکی و گزارشات طبقه بندی کرد. بخش حساب بانکی این امکان را برای صاحبین کسب و کار فراهم می آورد، تا به اطلاعات به روز و جامعی از تمامی حساب های بانکی دست پیدا کنند. امکان تمامی صورت حساب های بانکی در قالب فایل های اکسل و تهیه گزارش از آنها امکان پذیر است. قیمت نرم افزار سپیدار سیستم با توجه به امکانات خاص نرم افزار در این بخش بسیار مناسب بوده و حتی متقاضیان خرید می توانند با در اختیار داشتن لیست قیمت نرم افزار سپیدار از طریق کارشناسان پشتیبانی این شرکت نسبت به خریداری این نرم افزار اقدام نمایند. 

سیستم انبار

هر کسب و کاری برای کنترل ورود و خروج محصولات، مدیریت موجودی، سفارش و … می بایست سیستم انبار خود را مدیریت نماید زیرا ارتباط زیادی بین تولید، انبار و خرید و فروش محصولات وجود درد. همچنان قیمت سپیدار سیستم با اضافه کردن ماژول انبارداری به آن در مقایسه با دیگر نرم افزارها به صرفه و اقتصادی است. بطور کلی سیستم انبار را می توان در دو بخش مجزای تامین کنندگان و انبار طبقه بندی کرد. نرم افزار حسابداری همکاران سیستم در بخش تامین کنندگان و انبار امکانات متفاوتی را برای متقاضیان خرید این نرم افزار فراهم می آورد. برخی از این امکانات شامل نگهداری و گروه بندی اطلاعات مربوط به تامین کنندگان، تعریف کالا، تعیین واحد سنجش کالا، ذخیره تصاویر کالا، مدیریت موجودی کالا، تهیه رسید انبار، تعیین قیمت کالاهای ورودی و خروجی به انبار، تبادل اطلاعات بین واحد انبار و فروش و … است. متقاضیان می توانند نسبت به خرید اقساطی نرم افزار سپیدار از طریق تماس با کارشناسان این شرکت، اطلاعات لازم را کسب نمایند.

سیستم حقوق و دستمزد

متقاضیان خرید نرم افزار سپیدار با تخفیف می توانند جهت مدیریت فرایند حقوق و دستمزد مشتریان از این نرم افزار استفاده نمایند. انجام محاسبات حقوق و دستمزد و تهیه لیست حقوق پرسنل از مهمترین مزایای این سیستم است. محاسبه حقوق ماهانه تا 50 نفر، محاسبات مربوط به عیدی، سنوات، مالیات، مرخصی، مانده مرخصی، گزارشات تسویه حساب، محاسبات مالیاتی، محاسبه مبلغ بیمه و لیست آن، تعریف و وارد کردن قرارداد پرسنل، کارکرد ماهانه، مدیریت وام و اقساط کارکنان، تهیه فیش حقوقی، عیدی، سنوات، مشهده اطلاعات حقوقی پرسنل در فایل اکسل و … از مزایای سیستم حقوق دستمزد سپید حساب ویرا است. قیمت نرم افزار سپیدار با وجود امکانات حقوقی و مالی که نرم افزار برای کاربران ایجاد می کند، مقرون به صرفه و مناسب است. قیمت سپیدار همکاران سیستم از مزایای این نرم افزار است که آن را از نمونه های مشابه متمایز می کند.

سیستم دریافت و پرداخت سپیدار

همان گونه كه برای اسناد حسابداری، مشتریان و فاکتورها، نرم افزارهایی دقیق و کاربردی طراحی شده است، مدیریت مکانیزه بر وجوه نقد، چک ها، حساب های بانکی، انجام به موقع پرداخت ها و کنترل اسناد دریافتی تا مرحله وصول یا واخواست نیز امكان پذیر است.

استفاده از نرم افزارسیستم دریافت و پرداخت سپیدار برای مدیریت اسناد و حساب های بانکی می تواند شما را در انجام صحیح و سریع دریافت، پرداخت و اعمال نظارت، کنترل و جلوگیری از هرگونه سوء استفاده از وجوه نقد و اسناد یاری كند.

در این سیستم می توانید علاوه بر كنترل موجودی بانكها و صندوقها و دستگاه های كارت خوان عملیات عمده و پرکاربرد زیر را به راحتی انجام دهید:

  • دریافت از طریق چك، حواله، وجه نقد و دستگاه كارت خوان
  • امكان واگذاری، وصول، واخواست و نقد كردن چكهای دریافتی
  • امكان استرداد و تعویض چكهای دریافتی و پرداختی
  • پرداخت از طریق چك، اعلامیه برداشت، وجه نقد و خرج كردن چكهای دریافتی
  • امكان برگشت از خرج كردن چك­های خرج شده
  • وصول چكهای پرداختنی
  • دریافت و پرداخت چك­های تضمینی
  • امكان انتقال وجه نقد بین بانك­ها و صندوق­ها
  • امكان جستجو چك و مشاهده تاریخچه آن
  • امكان تسویه دستگاه كارت خوان

الف- حساب بانکی و صندوقها

سیستم دریافت و پرداخت به شما امکان می دهد تا اطلاعات به روز و جامعی از تمام حساب های بانکی و صندوقهای خود داشته باشید، از موجودی و گردش آنها گزارش بگیرید و تمام عملیات مربوط به دریافت و پرداخت را انجام دهید.

پ ـ مغایرت بانکی

امكان دریافت فایل اطلاعات صورت حساب های بانکی در قالب فایل اكسل و انجام عملیات مغایرت بانكی و تهیه گزارش آن نیز وجود دارد.

پ. گزارش ها

سپیدار برای گزارش های شما هم سیستم را به گونه ای طراحی كرده که حالت های متعدد گزارش گری برمبنای بانك، صندوق، چك­های دریافتی، پرداختی و طرف مقابل (در قالب گزارش مرور) را در اختیار شما قرار می دهد.

مکمل و بسته ارزشمند سپیدار سیستم

بسته نرم افزاری سپیدار علاوه بر این 5 سیستم اصلی، مجهز به 4 زیرسیستم و 4 امکان جانبی ارزشمند است که حاصل همه جانبه نگری و سال ها تجربه فعالیت طراحان آن در محیط های واقعی است.

الف: زیرسیستم ها

  • ارزی: برای استفاده بیش از یك ارز و تبدیل آنها به ارز پایه در عملیات تجاری و صدور سند تسعیر ارز
  • ردیابی: برای ردیابی یك عامل تفكیك كننده (تاریخ انقضا یا سری ساخت یا حواله انبار یا …) مواد یا محصولات در هر انبار برای ورود و خروج  و كنترل در زمان فروش
  • دو واحدی كالا: این زیرسیستم امكان ورود اطلاعات رسیدهای ورود و خروج كالا و فاكتور را بر حسب دو واحد اندازه گیری برای هر كالا فراهم می سازد. نسبت دو واحد اندازه گیری می تواند ثابت یا متغیر تعیین شود.

زیر سیستم خرده فروشی سپیدار

برخی موسسات كه در نزدیكی محل فعالیت خود دارای بخش خرده فروشی هستند، می توانند با تهیه این زیر سیستم عملیات خرده فروشی خود را با حفظ یكپارچگی سیستم ها به سادگی و سرعت مدیریت كنند.

این مكمل خرده فروشی، با قابلیت استفاده از ابزارهایی مانند صفحات نمایش لمسی و باركد خوان ابزار ساده و كارایی است كه به دلیل یكپارچگی آن، عملیات فروش، انبار و حسابداری را بسیار ساده و پرسرعت می سازد و از اتلاف وقت گرانبهای شما جلوگیری می كند. زیر سیستم خرده فروشی برای كسانی قابل استفاده است كه از یكی از بسته های نرم افزاری سپیدار مانند بسته جامع، تولیدی و یا بازرگانی استفاده می كنند.

برخی از امكانات برجسته این زیر سیستم عبارتند از:

  • صدور فاكتور فروش با امكان استفاده از باركد و صفحه كلید
  • امكان خواندن باركد فاكتورهای وزنی ترازوها و پردازش ساده و سریع آن در سیستم.
  • دریافت وجه به اشكال نقدی، كارت¬های بانكی و یا چك.
  • امكان تسویه عملیات فروش و دریافت هر صندوق در هر زمان.
  • تاثیر خودكار عملیات تسویه صندوق در سیستم¬های مرتبط.

ب: امکانات جانبی

  • نسخه شبكه: امكان استفاده همزمان 5 كاربر بر روی یك شبكه داخلی از طریق تهیه نسخه شبكه فراهم است.
  • چند شركت همزمان: بسته های نرم افزاری سپیدار امكان استفاده از یك سیستم برای دو شرکت و با قابلیت افزایش تا 10 شركت را به صورت همزمان فراهم می كند.
  • نسخه زبان دوم: زبان دوم امكان استفاده كامل از سیستم را به دو زبان انگلیسی و فارسی به طور همزمان فراهم می كند. در این نسخه تمام امكانات، صفحات ورودی و گزارش های سیستم بنابر انتخاب كاربر به زبان های انگلیسی و فارسی قابل استفاده است.
  • قفل مشاهده: با استفاده از این قفل، امكان مشاهده عملیات انجام شده و گرفتن گزارش های لازم وجود دارد.

جدول قیمت نرم افزار حسابداری سپیدار

نوع نرم‌افزار سپیدارقیمت (تومان)ویژگی‌هامناسب برای
حسابداری بازرگانی6,500,000ثبت خرید و فروش، مدیریت انبار، حسابداری مالیشرکت‌های بازرگانی کوچک و متوسط
حسابداری تولیدی7,500,000ثبت هزینه‌های تولید، کنترل موجودی مواد اولیهکارخانجات و واحدهای تولیدی
حسابداری پیمانکاری7,000,000مدیریت پروژه‌ها، ثبت هزینه‌ها و درآمدهای پیمان‌هاشرکت‌های پیمانکاری
حسابداری خدماتی6,000,000مدیریت هزینه‌ها و درآمدهای خدماتی، صدور فاکتورهاشرکت‌های خدماتی
حسابداری فروشگاهی5,500,000صدور فاکتور فروش، مدیریت موجودی کالافروشگاه‌ها و واحدهای خرده‌فروشی

شما می توانید از طریق تکمیل فرم دمو و یا تماس با شماره 02158194000 (نمایندگی سپیدار شرق تهران) از آشنایی با امکانات نرم افزار سپیدار همکاران سیستم بهره مند شوید.پس فرصت را از دست ندهید و جهت اگاهی از جدیدترین قیمت نرم افزار حسابداری سپیدار با  کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید. همچنین از طریق تکمیل و ارسال فرم درخواست دمو نیز مشاوران ما در کوتاهترین زمان ممکن با شما تماس خواهند گرفت.

پاسخ به برخی از سوالات متدوال شما

question