سپید_حساب_ویرا

آموزش گزارش مرور مبلغی انبار در نرم افزار سپیدار

فهرست مطالب

گزارش مرور مبلغی انبار در برنامه حسابداری سپیدار ، گزارشی است كه برای نمایش یكسری از اطلاعات ریالی به هم وابسته در سیستم تامین كنندگان و انبار مورد استفاده قرار می گیرد و این امكان را ایجاد می كند كه بتوانید با انتخاب یكی از گزینه های مورد نظر، اطلاعات وابسته به آن و اطلاعاتی كه از این گزینه در آنها استفاده شده است را مشاهده كنید . همانطور كه از اسم این گزارش پیداست ، این گزارش تنها شامل اطلاعات مبلغی یا ریالی انبار می باشد و اطلاعات ورودی و خروجی انبار را به رز پایه نمایش می دهد.

گزارش مرور مبلغی انبار در سپیدار

 
گزارش مرور مبلغی انبار در نرم افزار سپیدار
گزارش مرور مبلغی انبار
1- پس از ورود به سیستم در منوی عمودی ، بر روی قسمت “تامین كنندگان و انبار” كلیك كنید (تصویر1). تصویر 1 : كلیك بر روی قسمت تامین كنندگان و انبار 2- وارد قسمت تامین كنندگان وانبار شده و در قسمت عملیات روی گزینه “مرور مبلغی انبار” كلیك كنید (تصویر2).
گزارش مرور مبلغی انبار در نرم افزار سپیدار
گزارش مرور مبلغی انبار
تصویر 2 : كلیك بر روی گزینه “مرور مبلغی انبار” در قسمت عملیات 3- وقتی فرم مرور مبلغی انبار را باز می كنید ، سیستم به صورت پیش فرض گزارش را در محدوده سال مالی كه در آن سال قرار گرفته اید ، نمایش می دهد . شما می توانید با توجه به نیاز خودتان “محدوده تاریخی” را تغییر داده و گزارش را تهیه نمایید (تصویر 3). 4- گزارش مرور مبلغی انبار از صفحات مختلفی شامل “انبار ، كالا ، ردیابی ، تامین كننده ، مشتری ، تولید ، مصرف ، سایر ، فاكتور خرید ، اسناد و اقلام” تشكیل یافته است (تصویر 3). 5- بعد از قرار گرفتن روی هر صفحه، اگر بخواهید سطوح زیرین و یا جزئیات آن صفحه را مشاهده كنید ، روی سطر مربوطه قرار گرفته و كلید “افزودن شرط” بالای فرم را بزنید . بدین ترتیب سطر مربوط را كه انتخاب نموده اید ، فیلتر دار شده و شما می توانید سطوح زیرین و یا جزئیات همان سطر را مشاهده نمایید (تصویر 3). 6- بعد از قرار گرفتن روی هر صفحه و اعمال شرط ، اگر بخواهید شرط مربوطه را حذف نمایید، روی صفحه مربوطه قرار گرفته و كلید “حذف شرط” بالای فرم را بزنید . با این كار شرط مربوط به همان صفحه حذف خواهد شد (تصویر 3). 7- در صورت حذف همه شرایط ، كلید “حذف همه شرایط ” t1 2 بالای فرم را بزنید (تصویر 3). 8- شما می توانید در حین افزودن شرط در هر صفحه ای ، اطلاعات را بروز نمایید . برای این منظور كافیست در هر سطحی از مرور كه قرار دارید ، كلید “بروز كردن ” t2 2 پایین فرم را بزنید (تصویر 3). 9- شما می توانید اطلاعات تمام صفخات گزارش مرور مبلغی انبار را باز خوانی نمایید . برای این منظور كافیست كلید “بازخوانی همه صفحات”  بالای فرم رابزنید . بعد از زدن كلید “باز خوانی همه صفحات” t3 2، تمامی شرط های انتخابی پاك خواهد شد (تصویر 3).10- با زدن كلید “چاپ” t4 2 پایین فرم می توانید گزارش را مشاهده و چاپ نمایید (تصویر 3).
گزارش مرور مبلغی انبار
گزارش مرور مبلغی انبار
تصویر 3 : فرم گزارش مرور مبلغی انبار و نحوه اعمال فیلتر

سوالات متداول

گزارش مرور مبلغی انبار در برنامه حسابداری سپیدار ، گزارشی است كه برای نمایش یكسری از اطلاعات ریالی به هم وابسته در سیستم تامین كنندگان و انبار مورد استفاده قرار می گیرد و این امكان را ایجاد می كند كه بتوانید با انتخاب یكی از گزینه های مورد نظر، اطلاعات وابسته به آن و اطلاعاتی كه از این گزینه در آنها استفاده شده است را مشاهده كنید 

نگران نباشید ، با کارشناسان سپید حساب ویرا در تماس باشید تا به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای شما را به بهترین شکل ممکن راهنمایی کنند .

این صفحه را به اشتراک بگذارید .

به این مطلب امتیاز دهید .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

تماس با سپید حساب ویرا

حسابداری تولیدی سپیدار

بسته تولیدی سپیدار

  •  کاهش اتلاف مواد اولیه در خط تولید
  • کنترل خروج مواد اولیه از انبار
  • کنترل ورود محصولات به انبار محصول
  • تعیین حداقل و حداکثر موجودی هر کالا
دسته بندی های بلاگ