سپید_حساب_ویرا

مرور تعدادی انبار در نرم افزار حسابداری سپیدار (10 مرحله)

مشتری

۷۰۰۰+

۱۵۰+

نماینده در سراسر کشور

۱۵+

سال تجربه

۱۲

ماه پشتیبانی رایگان

برای شنیدن این مقاله بر روی کلید پخش کلیک کنید 👆

مرور تعدادی انبار در نرم افزار حسابداری سپیدار

مرور تعدادی انبار ، گزارشی است كه برای نمایش یكسری از اطلاعات تعدادی به هم وابسته در سیستم تامین كنندگان و انبار مورد استفاده قرار می گیرد و این امكان را ایجاد می كند كه بتوانید با انتخاب یكی از گزینه های مورد نظر ، اطلاعات وابسته به آن و اطلاعاتی كه از این گزینه در آنها استفاده شده است را مشاهده كنید . همانطور كه از اسم این گزارش پیداست ، این گزارش تنها شامل اطلاعات تعدای انبار می باشد و اطلاعات ورودی و خروجی انبار را به تعداد نمایش می دهد. در این بخش از سری آموزش های سپید حساب ویرا (نمایندگی رسمی سپیدار سیستم) به بررسی روند دریافت گزارش تعدادی انبار از سپیدار می پردازیم.  

جهت خرید سپیدار کلیک کنید.

 

مراحل دریافت گزارش مرور تعدادی انبار از نرم افزار سپیدار

1. پس از ورود به سیستم در منوی عمودی ، بر روی قسمت “تامین كنندگان و انبار” كلیك كنید (تصویر1).   گزارش مرور تعدادی انبار در نرم افزار سپیدار تصویر 1 : كلیك بر روی قسمت تامین كنندگان و انبار   2. وارد قسمت تامین كنندگان وانبار شده و در قسمت عملیات روی گزینه “مرور تعدادی انبار” كلیك كنید (تصویر2).   گزارش مرور تعدادی انبار در نرم افزار سپیدار تصویر 2 : كلیك بر روی گزینه “مرور تعدادی انبار” در قسمت عملیات   3. وقتی فرم مرور تعدادی انبار را باز می كنید ، سیستم به صورت پیش فرض گزارش را در محدوده سال مالی كه در آن سال قرار گرفته اید ، نمایش می دهد . شما می توانید با توجه به نیاز خودتان “محدوده تاریخی” را تغییر داده و گزارش را تهیه نمایید (تصویر 3). 4. گزارش مرور تعدادی انبار از صفحات مختلفی شامل “انبار ، كالا ، ردیابی ، تامین كننده ، مشتری ، تولید ، مصرف ، سایر ، فاكتور خرید ، اسناد و اقلام” تشكیل یافته است (تصویر 3). 5. بعد از قرار گرفتن روی هر صفحه، اگر بخواهید سطوح زیرین و یا جزئیات آن صفحه را مشاهده كنید ، روی سطر مربوطه قرار گرفته و كلید “افزودن شرط” بالای فرم را بزنید . بدین ترتیب سطر مربوط را كه انتخاب نموده اید ، فیلتر دار شده و شما می توانید سطوح زیرین و یا جزئیات همان سطر را مشاهده نمایید (تصویر 3). 6. بعد از قرار گرفتن روی هر صفحه و اعمال شرط ، اگر بخواهید شرط مربوطه را حذف نمایید، روی صفحه مربوطه قرار گرفته و كلید “حذف شرط” بالای فرم را بزنید . با این كار شرط مربوط به همان صفحه حذف خواهد شد (تصویر 3). 7. در صورت حذف همه شرایط ، كلید “حذف همه شرایط ” t1 2 بالای فرم را بزنید (تصویر 3). 8. شما می توانید در حین افزودن شرط در هر صفحه ای ، اطلاعات را بروز نمایید . برای این منظور كافیست در هر سطحی از مرور كه قرار دارید ، كلید “بروز كردن ” t2 2 پایین فرم را بزنید (تصویر 3). 9. شما می توانید اطلاعات تمام صفخات گزارش مرور تعدادی انبار را باز خوانی نمایید . برای این منظور كافیست كلید “بازخوانی همه صفحات” t3 2 بالای فرم رابزنید . بعد از زدن كلید “باز خوانی همه صفحات” ، تمامی شرط های انتخابی پاك خواهد شد (تصویر 3). 10. با زدن كلید “چاپ” t4 2 پایین فرم می توانید گزارش را مشاهده و چاپ نمایید (تصویر 3).   گزارش مرور تعدادی انبار در نرم افزار سپیدار تصویر 3 : فرم گزارش مرور تعدادی انبار و نحوه اعمال فیلتر   مرور تعدادی انبار در سپیدار

سوالات متداول

مرور تعدادی انبار ، گزارشی است كه برای نمایش یكسری از اطلاعات تعدادی به هم وابسته در سیستم تامین كنندگان و انبار مورد استفاده قرار می گیرد و این امكان را ایجاد می كند كه بتوانید با انتخاب یكی از گزینه های مورد نظر ، اطلاعات وابسته به آن و اطلاعاتی كه از این گزینه در آنها استفاده شده است را مشاهده كنید .

1. پس از ورود به سیستم در منوی عمودی ، بر روی قسمت “تامین كنندگان و انبار” كلیك كنید.

2. وارد قسمت تامین كنندگان وانبار شده و در قسمت عملیات روی گزینه “مرور تعدادی انبار” كلیك كنید.

تماس با کارشناسان فروش سپد حساب ویرا : ۰۲۱۵۸۱۹۴۰۰۰

Document




شرکت مهندسی رستاک پویا

بسته پیمانکاری نرم افزار حسابداری سپیدار

شرکت دیزل موتور باختر

بسته بازرگانی نرم افزار حسابداری سپیدار

شرکت زیتون طلایی

بسته تولیدی نرم افزار حسابداری سپیدار

استارتاپ ترب

بسته خدماتی نرم افزار حسابداری سپیدار

شرکت امداد یدک

بسته سفارشگیری و پخش نرم افزار حسابداری سپیدار

شرکت مهندسی رستاک پویا بسته پیمانکاری نرم افزار حسابداری
شرکت دیزل موتور باختر بسته بازرگانی نرم افزار حسابداری سپیدار
شرکت زیتون طلایی بسته تولیدی نرم افزار حسابداری سپیدار
استارتاپ ترب بسته خدماتی نرم افزار حسابداری سپیدار
شرکت امداد یدک بسته سفارشگیری و پخش نرم افزار حسابداری سپیدار

تماس با کارشناسان فروش سپد حساب ویرا : ۰۲۱۵۸۱۹۴۰۰۰

جهت دریافت مشاوره خرید سپیدار فرم زیر را تکمیل کنید .

تماس با کارشناسان فروش سپد حساب ویرا : ۰۲۱۵۸۱۹۴۰۰۰

از ما بپرسید ....

دیدگاهتان را بنویسید