سپید_حساب_ویرا

بک آپ گیری سپیدار در دراپ باکس Dropbox

بک آپ گیری سپیدار در دراپ باکس

فهرست مطالب

آموزش بک آپ گیری سپیدار

دراپ باکس (Dropbox) یک سرویس تحت وب است که امکان ذخیره سازی فایل های شما در آن فراهم می شود. یعنی به جای این که دیتای شما روی هارد رایانه، فلش، هارد دیسک و … ذخیره شود در یک فضای ابری تحت وب ذخیره و نگهداری می شود و از هر مکانی که به اینترنت دسترسی داشته باشید امکان دسترسی به اطلاعات خود را خواهید داشت.

یکی از جدیدترین قابلیت های نرم افزار حسابداری سپیدار، امکان ذخیره سازی اطلاعات در فضای دراپ باکس است. شما می توانید با توجه به هجوم باج افزارهای مختلف در فضای اینترنت و بالا بودن حجم نسخه های پشتیبان (بکاپ ها)، از این امکان برای نگهداری آن ها در هارد دیسک یا فلش و …  استفاده نمایید. همچنین از دیگر مزیت های دراپ باکس، می توان به امنیت بسیار بالای این سرویس اشاره کرد.

جهت استفاده از تنظیمات دراپ باکس در نرم افزار سپیدار باید از نسخه ۵٫۳٫۲ و به بالا استفاده نمایید.(برای دریافت آخرین نسخه نرم افزار به باشگاه مشتریان سپیدار مراجعه نمایید.) شما برای استفاده از این ویژگی، باید به قسمت تنظیمات نرم افزار، عملیات و تنظیمات مراجعه کنید.

دراپ باکس در سپیدار

سپس وارد تب “دراپ باکس” شوید. تمامی تنظیمات مربوط به سرویس دراپ باکس در این قسمت قابل انجام است. در ادامه روی گزینه “اینجا” کلیک کنید.

در مراحل بعد با واردکردن اطلاعات در فرم های A تا D که مشابه تصاویر زیر باز می شود، می توانید سرویس دراپ باکس خود را فعال کنید.

در این فرم باید اطلاعات شخصی و آدرس ایمیل و رمز ورود را وارد نمایید.

در فرم B روی گزینه Create App کلیک کنید تا وارد مرحله بعدی شود.

سپس در فرم زیر روی گزینه Dropbox API کلیک کنید.

در فرم بعدی یک کد ۶۴ کاراکتری در قسمت generated access token در اختیار شما قرار می گیرد.

در مرحله بعد مجدداً وارد تنظیمات برنامه سپیدار شوید و کد ۶۴ کاراکتری که در مرحله قبل دریافت نمودید را در قسمت “مجوز دسترسی به دراپ باکس” وارد کنید روی گزینه  در پایین فرم کلیک کنید.

در اینجا تنظیمات ذخیره سازی نسخه (پشتیبان) بکاپ روی دراپ باکس به صورت کامل انجام شده است. فقط کافی است زمان تهیه نسخه پشتیبان (بکاپ) در نرم افزار سپیدار تیک “یک کپی از فایل پشتیبان در دراپ باکس آپلود شود” را فعال کنید و نسخه پشتیبان خود را تهیه نمایید.

بک آپ گیری سپیدار در دراپ باکس

این صفحه را به اشتراک بگذارید .

به این مطلب امتیاز دهید .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

تماس با سپید حساب ویرا

حسابداری تولیدی سپیدار

بسته تولیدی سپیدار

  •  کاهش اتلاف مواد اولیه در خط تولید
  • کنترل خروج مواد اولیه از انبار
  • کنترل ورود محصولات به انبار محصول
  • تعیین حداقل و حداکثر موجودی هر کالا
دسته بندی های بلاگ