سپید_حساب_ویرا

هزینه های کسب و کار را چگونه مدیریت کنیم؟

هزینه های کسب‌ و کار

فهرست مطالب

کسب وکارها برای حفظ بقای خود در بازارهای رقابتی باید به دنبال روش هایی برای کنترل هزینه های کسب و کار ها و افزایش بهره وری کارها باشند. در این مطلب با ۴ مدیریت هزینه های کسب وکارتان آشنا خواهید شد:

۱) افزایش بهره وری به کمک نرم افزارهای حسابداری

اگر وقت شما به جای آنکه صرف ارتقای کسب وکارتان شود صرف کارهای مدیریتی و ناچیز شود، ناکارآمد ی ها به قیمت از دست دادن سود خالص تمام می شوند. دفترداری و حسابداری بخش مهمی از کسب وکار را تشکیل می دهند و نشان دهنده ی آن هستند که در چه مواقعی سود کردید و از چه هزینه های غیرضروری بالاسری باید بکاهید.

خوشبختانه از دوران روش های قدیمیِ واردکردن داده به کمک ماشین حساب و دفتر فاصله گرفتیم و هم اکنون به برنامه های نرم افزاری حسابداری ای دسترسی داریم که به سادگی پردازش می کنند، از هزینه های اضافی صرف نظر می کنند و در وقت تان صرفه جویی می کنند.

همه ی کسب وکارتان از مشتریان داخلی تا رابطه تان با کارکنان و وظایف خودکار را بررسی کنید تا مشخص شود در کدامیک از مراحل کار، پول و زمان اتلاف می شوند. چندین ساعت در ماه را صرف ارتقای سیستم ها کردن وقت تلف کردن نیست و به زودی نتیجه ی آن را به صورت افزایش سود مشاهده خواهید کرد.

 

نمایندگی سپیدار شرق تهران

 

۲) کاهش درست هزینه ها

کاهش هزینه ها، راه مطمئنی برای افزایش سود است اما برای آنکه این کار به درستی انجام شود باید تحلیلی دقیق از عملیات هایتان به دست آورید.

اگر واحد بازاریابی ناکارآمد و پر هزینه ای را مدیریت می کنید کاهش هزینه ی تسهیلات کارمندان تفاوت زیادی در هزینه هایتان ایجاد نخواهد کرد. وقتی کاملاً مشخص است که بودجه ی سالانه تان کجا خرج می شود و در کدام قسمت ها تلف می شود می توانید بخش هایی را که نیاز به تزریق پول نقد یا کاهش هزینه ها دارد شناسایی کنید.

۳) هزینه های بالاسری غیرضروری

 

اگر اجاره ی دفتر کارتان زیاد است و مانع سودآوری می شود و در صورتیکه قراردادتان شما را محدود نکرده باشد می توانید محل کارتان را با دیگران شریک شوید. اگر کارهایتان در یک دفتر کار مشترک یا از راه دور به خوبی انجام می شود پول هایتان را برای اجاره ی دفتر کاری گران هدر ندهید.

خوشبختانه تکنولوژی این امکان را برایمان فراهم کرده است که با کسب وکارهای سراسر جهان ارتباط برقرار کنیم. فایل ها و اسناد مالی را می توان با اطمینان خاطر در نرم افزار حسابداری به اشتراک گذاشت.

این بدان معنی است که با دسترسی به فایل ها می توانید کارهایتان را با سرعت بیشتری انجام دهید و به امور حسابداری رسیدگی کنید. مدیریت کسب وکار از خانه یا در دفتر کاری مشترک باعث صرفه جویی در هزینه ی بیمه، آب و برق و مالیات می شود.

۴) برون سپاری

 

برون سپاری یا سپردن کار به فریلنسرها روشی کارآمد و کم هزینه برای انجام کارهایی ست که شما وقت رسیدگی به آنها را ندارید. با سپردن کار به فریلنسرها می توانید از متخصصانی با نرخ ساعتی بهره ببرید.

 

 

این صفحه را به اشتراک بگذارید .

به این مطلب امتیاز دهید .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

تماس با سپید حساب ویرا

حسابداری تولیدی سپیدار

بسته تولیدی سپیدار

  •  کاهش اتلاف مواد اولیه در خط تولید
  • کنترل خروج مواد اولیه از انبار
  • کنترل ورود محصولات به انبار محصول
  • تعیین حداقل و حداکثر موجودی هر کالا
دسته بندی های بلاگ