سپید_حساب_ویرا

کسب و کار کوچک

کسب و کار کوچک

فهرست مطالب

کسب و کار کوچک با اثری بزرگ ! چگونه؟

معمولاً می شنویم که کسب و کار کوچک موتور ایجاد اشتغال است. اما از آنجا که این کسب و کارها، کوچک هستند اغلب نقش آنها در اقتصاد کمتر دیده می شود و این در حالیست که آنها نقش مهمی در اقتصاد یک کشور دارند.

در مطالعه ای که اخیراً توسط PAYCHEX صورت گرفته است مشخص شد کسب و کارهای کوچک ۱۳ برابر تولید بیشتری نسبت به شرکت های بزرگ دارند.

اما  چگونه می توانیم اطمینان داشته باشیم که کسب و کارهای کوچک، منابعی که نیاز به رشد دارند را دریافت می کنند؟  در مسیر موفقیت این شرکت ها و پیشرفت در اقتصادی که پیوسته در حال تغییر است ما چه کمکی می توانیم انجام دهیم؟

تامین شرایط مناسب برای شرکت های کارآفرین می تواند شامل دسترسی به سرمایه و مشاوران کسب و کار باشد که بسیار ارزشمند نیز می باشد . تنظیمات هوشمندانه و ساختارهای مالیاتی، می تواند به کسب و کارهای کوچک، رشد و همچنین شانس بهتری برای نجات در اقتصاد جهانی بدهد.

وجود برنامه ها و سازمان های حمایتی در کشور برای تامین ابزارهای مورد نیاز کسب و کارهای کوچک، با هدف  رسیدن به سرمایه های سود آور و ماندگار خبر خوبی است و شرکت های سرمایه گذار راهکاری مناسب و یکپارچه برای کمک به کسب و کارهای کوچک محسوب می شود تا مشاغلی را خلق کرده و فرصت های اقتصادی را از طریق ایجاد دسترسی بیشتر به آموزش مدیریت،سرمایه مالی و خدمات حمایت از کسب و کار فراهم کند.

هدف، کمک به ایجاد کسب و کارهای کوچک است تا به سطح بالاتر برسند و تمرکز بیشتر برروی حمایت از کسب و کارهای نوپا و ترغیب کارآفرینی می باشد. تنوع در انتخاب کسب و کارهایی که نمایانگر جامعه است و برنامه خدمت رسانی دارند، تاکید می شود.

دکتر جری سو تورنتون، رئیس دانشگاه کشور کویاهوگا می گوید: “دانشگاه ها در موقعیت خوبی قراردارند و یک شریک کلیدی در کسب و کار کوچک هستند زیرا که رویکرد به کار گرفته شده مبتنی بر جامعه است و برای درگیر کردن کسب و کارهای کوچک استفاده می شود” او ادامه داد که “ما به عنوان دانشگاه، یک جامعه دیده می شویم که این ما را قادر می سازد که فقط همکاری های کوچک خلق نکنیم بلکه درگیر آن دسته از فعالیت ها شویم که به توسعه ی اقتصادی از طریق رشد تجاری و شغلی ، منجر می شود”.

ما نیاز به این داریم که همه در صحنه برای یک هدف حاضر باشند و این رویکرد را پیش بگیریم تا اقتصادمان را دوباره زنده کنیم. رویکردهای خلاقانه ای از طریق شرکای خصوصی-عمومی لحاظ می شود که پیشرفت را حادث می کند. زمان این رسیده است که کسانی را در آغوش بگیرم که مشتاق اختصاص دادن زمان و پول و استعدادشان هستند تا اقتصادمان قوی تر گردد.

این صفحه را به اشتراک بگذارید .

به این مطلب امتیاز دهید .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

تماس با سپید حساب ویرا

حسابداری تولیدی سپیدار

بسته تولیدی سپیدار

  •  کاهش اتلاف مواد اولیه در خط تولید
  • کنترل خروج مواد اولیه از انبار
  • کنترل ورود محصولات به انبار محصول
  • تعیین حداقل و حداکثر موجودی هر کالا
دسته بندی های بلاگ