فهرست مطالب

برای شنیدن این مقاله بر روی کلید پخش کلیک کنید 👆

گزارش کاردکس کالا

برای اینکه گردش ریز کالا را در انبار تعیین نماییم نیاز به گزارش کاردکس کالا داریم. این گزارش شبیه به‌مرور انبار است، اما برای مشاهده کاردکس کالا ابتدا باید فیلتر را روی انبار اعمال کرده و سپس در صفحه کالا، کالای مربوطه را انتخاب و فیلتر و در نهایت در صفحه کاردکس کالا، کاردکس را مشاهده کنیم.

جهت اطلاع از قیمت نرم افزار حسابداری سپیدار کلیک کنید.

چه مواردی در گزارش کاردکس کالا قابل رویت است؟

باید گفت کاردکس کالا، گزارشی است که گردش ریز کالا را در یک انبار مشخص نمایش می‌دهد. همچنین موارد زیر را می‌توان در این گزارش به دست آورد:
  • مقدار وارده
  • مقدار صادره
  • مقدار مانده یک کالا به همراه مبلغ وارده
  • مبلغ صادره و مبلغ مانده نمایش
  • فی وارده و فی صادره (برای اینکه کاربران بتوانند به‌راحتی گردش یک کالا را در انبار هم از لحاظ مقداری و هم از لحاظ مبلغی مشاهده نمایند.)

دریافت گزارش کاردکس کالا از نرم افزار سپیدار چه مراحلی دارد ؟

۱- پس از ورود به سیستم در منوی عمودی ، بر روی قسمت “تامین کنندگان و انبار” کلیک کنید (تصویر۱).دریافت گزارش کاردکس کالا از سپیدار تصویر ۱ : کلیک بر روی قسمت تامین کنندگان و انبار ۲- وارد قسمت تامین کنندگان وانبار شده و در قسمت عملیات روی گزینه “کاردکس کالا” کلیک کنید (تصویر۲).گزارش کاردکس کالا در نرم افزار سپیدار تصویر ۲ : کلیک بر روی گزینه “کاردکس کالا” در قسمت عملیات ۳- وقتی فرم کاردکس کالا را باز می کنید ، سیستم به صورت پیش فرض گزارش را در محدوده سال مالی که در آن سال قرار گرفته اید ، نمایش می دهد . شما می توانید با توجه به نیاز خودتان “محدوده تاریخی” را تغییر داده و گزارش را تهیه نمایید (تصویر ۳).۴- گزارش مرور کاردکس کالا از سه صفحه “انبار ، کالا و کاردکس کالا” تشکیل یافته است (تصویر ۳).۵- بعد از قرار گرفتن روی صفحه انبار ، اگر بخواهید کالاهای مربوط به انبار را مشاهده نمایید ، روی انبار مربوطه قرار گرفته و کلید “افزودن شرط” بالای فرم را بزنید . بدین ترتیب انبار مربوط را که انتخاب نموده اید ، فیلتر دار شده و شما می توانید در صفحه کالا ، کالاهای مربوط به همان انبار را مشاهده نمایید . در صورت مشاهده کاردکس کالا ، در صفحه کالا ، روی کالای مورد نظر قرار گرفته و کلید افزودن شرط را بزنید . بدین ترتیب کالای مربوط را که انتخاب نموده اید ، فیلتر دار شده و شما می توانید در صفحه کاردکس کالا ، کاردکس مربوط به همان کالا را مشاهده نمایید .(تصویر ۳).۶- بعد از قرار گرفتن روی هر صفحه و اعمال شرط ، اگر بخواهید شرط مربوطه را حذف نمایید، روی صفحه مربوطه قرار گرفته و کلید “حذف شرط” t1 2 بالای فرم را بزنید . با این کار شرط مربوط به همان صفحه حذف خواهد شد (تصویر ۳).۷- در صورت حذف همه شرایط ، کلید “حذف همه شرایط ” t2 2 بالای فرم را بزنید (تصویر ۳).۸- شما می توانید در حین افزودن شرط در هر صفحه ای ، اطلاعات را بروز نمایید . برای این منظور کافیست در هر سطحی از مرور که قرار دارید ، کلید “بروز کردن ” t3 2 پایین فرم را بزنید (تصویر ۳).۹- شما می توانید اطلاعات تمام صفخات گزارش کاردکس کالا را باز خوانی نمایید . برای این منظور کافیست کلید “بازخوانی همه صفحات” بالای فرم رابزنید . بعد از زدن کلید “باز خوانی همه صفحات” ، تمامی شرط های انتخابی پاک خواهد شد (تصویر ۳).۱۰- با زدن کلید “چاپ” t4 2 پایین فرم می توانید گزارش را مشاهده و چاپ نمایید (تصویر ۳). گزارش کاردکس کالا تصویر ۳ : فرم گزارش کاردکس کالا و اعمال فیلتر

سوالات متداول

برای اینکه گردش ریز کالا را در انبار تعیین نماییم نیاز به گزارش کاردکس کالا داریم. این گزارش شبیه به‌مرور انبار است، اما برای مشاهده کاردکس کالا ابتدا باید فیلتر را روی انبار اعمال کرده و سپس در صفحه کالا، کالای مربوطه را انتخاب و فیلتر و در نهایت در صفحه کاردکس کالا، کاردکس را مشاهده کنیم.

  • مقدار وارده
  • مقدار صادره
  • مقدار مانده یک کالا به همراه مبلغ وارده
  • مبلغ صادره و مبلغ مانده نمایش
  • فی وارده و فی صادره (برای اینکه کاربران بتوانند به‌راحتی گردش یک کالا را در انبار هم از لحاظ مقداری و هم از لحاظ مبلغی مشاهده نمایند.)

این صفحه را به اشتراک بگذارید .

به این مطلب امتیاز دهید .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

تماس با سپید حساب ویرا

حسابداری تولیدی سپیدار

بسته تولیدی سپیدار

  •  کاهش اتلاف مواد اولیه در خط تولید
  • کنترل خروج مواد اولیه از انبار
  • کنترل ورود محصولات به انبار محصول
  • تعیین حداقل و حداکثر موجودی هر کالا
question